Autoritatea contractanta pentru anumite produse organizeaza licitatie. Operatorul economic gaseste acele produse la un furnizor, participa la licitatie si castiga.
Dupa, face comanda catre furnizor, care livreaza marfa necorespunzatoare. Sau inca nu o livreaza, dar in baza documentelor tehnice si de calitate, reiese ca de fapt marfa nu este corespunzatoare.
Drept urmare, in final, autoritatea contractanta anuleaza licitatia.
.......
1. Pana la anularea licitatiei, de ce nu s-a solicitat totusi livrarea marfii, conform caietului de sarcini ? De ce s-a dispus anularea licitatiei? Era unicul furnizor?
2. Furnizorul are obligatia de a livra marfa corespunzatoare. In caz contrar, operatorul poate solicita daune interese, inclusiv si pierderile indirecte, cauzate de anularea licitatiei.
3. Are obligatii furnizorul fata de operator si nu invers.
Daca nu am inteles ceva corect, rog sa fiu corectat.
Cel mai bine ar fi sa va adresati unui jurist, avocat sau consultant in achizitii publice. Speta dvs tine atat de legislatie cat si de obligatile pe care vi le-ati asumat prin documentele trimise autoritatii contractante, care necesita a fi studiate de o persoana cu experienta in domeniu.
~ final discuție ~