Buna ziua.
Dupa aproximativ o luna de la alegerea unui alt comitet executiv si al unui alt presedinte, aseara am reusit, in sfarsit sa intram in posesia actelor blocului. Fiindca nu avem sprijinul administratorei (si dansa urmeaza a fi inlocuita), va rugam sa ne indrumati in legatura cu ce act trebuie sa intocmim pentru noul presedinte. Stiu ca ar trebui sa incheiem contract de mandat, dar daca presedintele nu este remunerat (nu doreste, va face totul gratis, decizia dumnealui) ce act trebuie sa facem?
Chiar daca presedintele de asociatie intelege sa exercite benevol responsabilitatea sa incheie contract de mandata in cuprinsul caruia la rubrica speciala se consemneaza fara indemnizatie
Bun, deci incheiem contract, doar ca nu stim unde se incheie. La notar? In cadrul sedintei de comitet? Nu trebuie si acesta inregistrat undeva? Scuzati-mi ignoranta, dar chiar nu stiu. :)
Contractul de mandat poate fi încheiat în formă scrisă, autentică ori sub semnătură privată, in consecinta, se poate incheia in CEx in baza hotararii adunarii generale prin care a fost ales presedinte si nu este necesar sa se inregistreze "undeva, candva". :) Se semneaza din partea asociatiei de proprietari de catre membrii CEx.
Mandatul poate fi cu titlu gratuit sau cu titlu oneros, gratuit inseamna, logic, fara a primi nimic, iar oneros inseamna ca poate primi o remuneratie pentru serviciile prestate.
Se incheie contract de mandat la nivelul asociatiei de proprietari -fara alte formalitati
In incheiati in cadrul asociatiei,nu la notar,nu trebuie inregistrat
Pentru a va informa corect si complet parcurgeti L nr 196/2018 care urmeaza sa intre in vigoare la 28.09.2018 si prin care se abroga disp L nr 230/2007 si HG nr 1588/2007