Am avut o colaborare cu o firma din Budapesta in domeniul IT. Colaborarea a inceput cu un interviu prin email si un task, rezolvat si trimis tot prin email.
Intelegerile, precum si comunicarea dintre cele doua parti exista in scris, prin email.
Lucrul efectiv a durat in luna mai si parte din luna iunie, anul curent. In luna iunie, conform spuselor colaboratorilor, firma a intampinat diferite probleme financiare si au incetat colaborarea cu mai multi prestatori de servicii.
In luna mai nu mi-au platit toate orele lucrate.
Pentru luna iunie, nu mi-au platit nici o ora lucrata.
Seful firmei tot imi promitea ca va plati, doar sa am rabdare. De vreo 2 luni incoace nici nu mai raspunde.
Sunt dezvoltator web. Pe durata colaborarii nu am semnat inca contractul de colaborare, din pacate.
Ce cai de acces, solutii am? La ce pot sa mai sper, ce pot sa fac?
Pentru indrumare, avand in vedere ca raportul juridic l-ati avut cu cineva din Ungaria, va puteti adresa Biroului ataşatului pe probleme sociale şi de muncă
Albert Birta, consilier
Telefon: +36-1-222 45 60
E-mail: albert.birta@mmuncii.ro