Fără să știu că nu e voie, am luat de la un client mai multe vouchere decât avea dreptul să folosească, dar în momentul demisiei mi s-a spus că trebuie să plătesc suma totală a cumpărăturilor acestuia. Consider că nu e corect, ce e de făcut?
Am o problema cu fostul angajator. In cadrul firmei era activa o promotie pe baza de voucher. In baza voucherului, clientul putea face gratuit cumparaturi pana in suma de 15 lei, in afara de incarcari si loto, lucru pe care l-am aflat mai tarziu, dupa ce am facut prostia.
A venit insa o doamna si mi-a spus ca i s-au mai facut incarcari si aceasta avea 7 vouchere, i-am facut incarcarile care costau 29lei bucata, dansa dandu-mi restul de 14 lei ce depaseau suma voucherului la fiecare incarcare.
Mi s-a spus ca am gresit, dar nu mi s-au dat detalii despre ce se va intampla mai departe pentru remedierea problemei iar cand mi-am dat demisia mi s-a spus ca mi se va opri din salariu suma incarcarilor. Eu nu am nicio problema sa mi se opreasca atat cat trebuie. Insa dansii au considerat ca eu trebuie sa platesc toata suma, nu doar partea care ar lipsi pana la 29 lei. Ce e de facut in cazul acesta? Nu am lucrat foarte mult dar am stat 13 ore in picioare in fiecare zi si cred ca ar trebui sa primesc banii corect macar.
Sunt amenintata ca voi fi dusa la politie si acuzata de fraudarea campaniei impreuna cu clienta pe care am servit-o, chiar daca nu mi s-au pus la dispozitie termenii si conditiile campaniei.
Mi se tot repeta ca o cunosc pe clienta si ca am ajutat-o sa fraudeze campania dandu-i mai multe vouchere, neavand voie decat 1 pe zi....Alt lucru pe care nu l-am stiut.
ITM face ceva sau va trebui sa astept o vesnicie?
Ati semnat vreun tabel, registru, ceva de luare la cunostiinta a campaniei?
Cred ca erau obligati sa va asigure instruirea si modul de desfasurare, conditiile campaniei...
Nu mi s-a dat nimic de semnat, nu am citit nimic despre campanie, nu exista nicio informare. Mi s-a spus in momentul in care s-a constatat greseala de catre superiorul meu.
Atunci cred ca se poate spune ca s-a incalcat prevederile art. 39, alin.1, lit h
-h) dreptul la informare si consultare;
precum si art. 40, alin 2, lit.a
-a) sa informeze salariatii asupra conditiilor de munca si asupra elementelor care privesc desfasurarea relatiilor de munca;
din Codul muncii, Legea 53/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
De curiozitate, poate intrebati si cum ramane cu cei 14 lei diferenta de la incarcari daca dvs. va cere sa platiti costul total...