avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 475 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Este obligatorie folosirea unei case de marcat la un ...
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Este obligatorie folosirea unei case de marcat la un punct de lucru al unei societati?

Buna ziua! Am o societatea infiintata in anul 2013, al carei sediu social si punct de lucru se afla in acelasi spatiu si pe aceeasi adresa. De curand, am luat decizia de a deschide un punct de lucru in aceeasi localitate, la o alta adresa. Intrebarea mea este urmatoarea: este obligatoriu sa detin un aparat fiscal electronic la punctul de lucru, chiar daca acolo nu se va desfasura activitate? Documentele vor fi procesate la sediul social. Ce alta varianta exista, in afara de emiterea bonului fiscal? Se poate emite doar chitanta in locul bonului fiscal? Multumesc frumos!
Ultima modificare: Marți, 2 Octombrie 2018
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: Ioan Petru Butariu , Contabil 17:02, 2 Octombrie 2018
Aparatul de marcat este obligatoriu daca efectuati vanzari, daca nu, nu va trebuie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Srl sediu social casa de marcat andreey12 andreey12 Buna ziua, numele meu este Andrei si de curand am infiintat unSRL avand ca obiect de activitate comertul IT printr-un magazin online. Firma este platitoare de ... (vezi toată discuția)
Firma doar cu sediu social fara punct de lucru? DAYANA_Only DAYANA_Only Daca X s.r.l. desfasoara : - caen 4690 - Comert cu ridicata nespecializat - caen 4618 - Intermedieri in comertul specializat in vanzarea produselor cu ... (vezi toată discuția)
Proceduri de urmat in cazul utilizarii casei de marcat timtim timtim buna ziua, dupa inchiderea punctului de lucru ce trebuie sa fac cu casa de marcat? se poate inregistra pe sediul social chiar daca nu desfasor activitatea ... (vezi toată discuția)