Poti cere dupa 1 luna valoarea rambursului pentru un colet livrat? Stiu ca e o intrebare care poate parea ciudata.
Am primit in urma cu o luna un pachet prin Fan Curier, care a fost trimis fara ramburs din cauza unei erori de la ei. Acum ma suna o doamna de la ei si imi zice despre plata valorii rambursului pentru acest colet.
Intrebarea mea este daca ei au dreptul in mod legal sa faca asta.
In cazul in care nu il au, as prefera sa rezolv problema direct cu cine a trimis coletul sau daca sunt obligat legal sa le platesc lor rambursul.
Cand ati lansat comanda ati stiut care sunt costurile si faptul ca plata se va face ramburs.
Daca a fost vorba de o eroare si nu s-a pus chitanta in colet de catre comerciant, asa cum este normal, daca primiti ulterior chitanta este normal/ in regula o sa platiti.
Pentru a plati prin posta/ banca trebuie sa fiti in posesia facturii pe care sa o achitati.
Pai nu intreb de plata la firma de unde am comandat, intreb de plata la Fan Curier. Pentru ca am mai citit undeva ca nu prea e legal si cel mai bine ar fi sa discut direct cu vanzatorul.
Daca Fan Curier va emite factura in numele firmei la care ati comandat produsul (exista un contract incheiat intre firme care comercializeaza pe internet si firme de distributie) nu vad de ce nu ar fi in regula.
Este dreptul dvs. sa discutati direct cu vanzatorul.