AM FOST, ÎN LUNA SEPTEMBRIE, ÎN BUȘTENI, LA O PENSIUNE, DE 3 STELE, UNDE, ÎNCEPÂND CU FAPTUL CĂ NU AM PRIMIT NICIO CHITANTA/BON PT.PLATA CAZARII, NEREGULILE AU CONTINUAT.AM SCRIS O RECLAMAȚIE ACELEI PENSIUNI, RIMARIEI ORAȘULUI BUȘTENI. DUPĂ APROAPE O LUNA, PRIMESC RĂSPUNS, CA PENSIUNEA ESTE PARTICULARĂ, IAR PRIMĂRIA NU SE OCUPĂ DE SESIZAREA MEA! ESTE ADEVARAT? O PRIMĂRIE, NU POATE INTERVENI/ SAU TRANSMITE MAI DEPARTE? ADICĂ, DACA ACEA PENSIUNE FACE CEVA DEOSEBIT DE GRAV....PRIMĂRIA NU ARE AUTORITATE DELOC?! DOAR CA VORBIM DESPRE O PENSIUNE PRIVATA? M-AU ÎNDRUMAT CĂTRE PROTECTIA CONSUMATORULUI.VA MULTUMESC.
Daca dorea sa respecte legea, Primaria trebuia sa redirectioneze sesizarea dvs catre institutiile cu drept de control in domeniul aferent aspectelor semnalate.
OG 27/2002
art.6^1
Petitiile greșit indreptate vor fi trimise în termen de 5 zile de la înregistrare de către compartimentul prevăzut la art. 6 alin. (1) autorităților sau instituțiilor publice care au ca atribuții rezolvarea problemelor sesizate, urmand ca petitionarul să fie instiintat despre aceasta.