avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 624 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Bautura in camin studentesc
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Bautura in camin studentesc

Salutare sunt un necunoscator al legii si as dorii sa intreb ce pot patii intr o situatie in care sunt implicat mai exact am adus bauturi alcoolice intr un camin studentesc 2 peturi de bere pe care le am consumat 2 persoane eu nefiind cazat acolo am dormit peste noapte s a spart o oglinda care era cu sange semn ca cine a facut o s a taiat la mana. Acum sunt chemat la politie sa dau declaratii in cazul in care eu sunt inca student la universitatea respectiva risc sa ma exmatriculeze? Si daca recunosc ca am baut in incinta caminului. Cat va fi amenda respectiva ? Sa scap cu avertisment nu cred ca se pune problema din moment ce recunosc nu i asa? De asemenea pt dormitul in camin cum voi fi sanctionat? In sensul care e pedeapsa minima si maxima va multumesc mult universitatea este una de stat am uitat sa mentionez de asemenea nu m-a prins portarul ca dormisem acolo desii n aveam dreptul ci eu am recunoscut
Ultima modificare: Luni, 15 Octombrie 2018
Andrtext, utilizator
Cel mai recent răspuns: Andrtext , utilizator 03:38, 16 Octombrie 2018