Bună ziua, soția a fost operată, iar firma la care lucrează are încheiată cu o firmă de asigurări, asigurare privată de sănătate de grup. Au trecut cam 3 luni de zile de când a depus actele necesare și a treia oară când trimite cererea în original pe motiv că: prima dată au zis că au pierdut-o, a doua oară s-au plâns că nu le-a dus-o curierul etc. Problema este că nu știu condițiile contratului (fiind o asigurare de grup), iar soția nici nu poate intra în posesia unei copii a contractului (colegele de la resurse umane nu o pot ajuta). Corespondența (trimiterea actelor, mailuri pentru a vedea demersul dosarului, probleme etc.) se ține între o persoană de la resurse umane și o persoană desemnată, probabil pe persoană juridică, de la firma de asigurare. Acest contract ar exista deoarece are colege care au suferit intervenții chirurgicale și cărora li s-au decontat, iar când persoana de la asigurare a revenit cu mail să precizeze că au pierdut cererea, a specificat că o să i se deconteze. Ce pot face în situația dată? Mă ajută o plângere la ASF? Este posibil să tragă de timp, iar după o anumită perioadă, să invoce diverse motive și să nu mai deconteze?
Vă mulțumesc!
1. Solicitati in scris angajatorului sa va fie comunicate conditiile de asigurare si sa va confirme ca sunteti trecuta pe lista asiguratilor.
2. Pot existata planuri diferite de asigurare si intre salariati.
3. Intrati pe pagina de internet a asiguratorului si inaintati o reclamatie/ petitie.
4. Va puteti adresa si ASF.