Bună seara!
Mă aflu în următoarea situație:
Am cumpărat de la o firmă 2 paleți cu jucării(import Germania), ei mi-au promis la telefon că jucăriile sunt noi sau resigilate în stare de funcționare, iar numărul lor variază între 50-100 de bucăți/palet.
Foarte amabili la telefon, mi-au câștigat încrederea, am plătit contravaloarea paleților în contul firmei prin transfer bancar, iar când au sosit paleții, am constat faptul că paleții nu conțineau ceea ce mi s-a promis la telefon, adică în paleți erau orice mai puțin jucării noi, sau alte produse voluminoase care nu aveau nicio treabă cu jucăriile.
Am sunat înapoi la firmă, iarăși foarte amabili, își cer scuze, ca la orice firmă ”e prima dată când avem reclamație de la înființarea firmei”, și îmi spun că există 2 posibilități:
- fie trimit marfa și pierd transportul,
- fie rămân cu marfa și primesc 60% din contravaloarea paleților în 5 zile.
Am ales cea de-a doua variantă propusă de ei, doar că în momentul în care a venit ziua pentru a transfera banii, suma nu mai era 60%, ci 15% din ceea ce mi s-a promis.
Am sunat la ei, mi-au zis că nu pot face mai mult și că nu-mi pot accepta returul la marfă, chiar dacă eu trimit marfa prin curier, ei nu vor lua marfa de la curier.
Ce aș putea face în această situație?
Pot face plangere la ANPC, pot face plângere la parchetul de pe langă judecătoria din localitatea unde-si are sediul firma pentru abuz de încredere?
Tot ceea ce am spus, pot proba cu martori și înscrisuri(factura, chitanta transfer).
Vă mulțumesc!
~ final discuție ~