avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1844 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Ce contract faci cu plafar sau magazinele naturiste?
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Ce contract faci cu plafar sau magazinele naturiste?

Ce contract faci cu plafar sau magazinele naturist ?
Sunt producator si vreau sa vand in plafar sau diverse magazine si nu stiu exact cum trebuie procedat
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Adrian300 , utilizator 12:57, 4 Noiembrie 2018
Produsele trebuie:

- sa nu contravina regulilor de igiena (de ex. sa nu fi umblat sobolanii prin ele si sa-si fi facut nevoile, sa nu fie alterate);
- sa nu contina medicamente (de ex. multe ceaiuri "naturiste" chinezesti sunt dopate cu medicamente conventionale iar drojdia rosie de orez contine o statina produsa in mod natural);
- sa nu contina substante toxice peste limitele admise;
- sa nu fie etichetate cu afirmatii terapeutice nevalidate stiintific (de ex. sa vindeti picaturi de usturoi pentru bolile de inima, dar puteti sa vindeti picaturi de usturoi fara nicio afirmatie terapeutica);
- produsele homeopatice potentiate trebuie sa satisfaca anumite norme de diluare ale substantei active (de aceea Herbalife nu este medicament homeopatic potentiat).

Pentru alte reglementari intrebati magazinele respective.
Ultima modificare: Duminică, 4 Noiembrie 2018
tgeorgescu, utilizator
Multumesc,eu ma refeream la un contract tiparit ,cum trebuie sa arate?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Infiintare magazin electronic de produse naturiste ancat_27 ancat_27 Am incercat sa aflu care sunt pasii necesari (actele) pentru a deschide un magazin online cu produse naturiste (ex. cele pe care le gasesti in farmaciile ... (vezi toată discuția)