Buna ziua,
Povestea acestei situatii neplacute este urmatoarea:
La sfarsitul lui August, 2018 am cumparat doua routere identice de pe cel.ro. Unul pe persoana fizica si unul pe firma, aveam nevoie de ambele.
La 2 zile de la achizitie am constatat ca nu faceau ce trebuiau sa faca si am decis sa fac retur, descrierea lor pe site era intr-o oarecare masura mincinoasa, chiar si pozele erau cu totul altele decat realitatea.
Am mers cu ele in brate la magazinul lor unde mi s-a spus ca ei nu accepta retururi asa ca merg eu acolo si ca trebuie sa fac la ei pe site cerere de retur. Am facut si am asteptat, la 10 zile am primit primul raspuns cerandu-mi-se explicatii de ce vreau sa fac retur si cu poze care sa dovedeasca asta. Le-am oferit explicatiile si la inca 10-15 zile dupa asta am primit un alt raspuns la cererea pentru cel achizitionat pe firma ca ei au o politica de retur pentru achizitiile pe firma care le ofera posibilitatea sa nu accepte retururi pentru acestea. La cel pe persoana fizica nu m-au bagat in seama. La cateva zile dupa raspunsul acesta au inchis si ambele cereri si am fost lasat cu ochii in soare.
Mentionez ca am facut si sesizare la ANPC explicand la fel ca sunt doua routere si firma si PF, iar cei de acolo, alti draguti, mi-au raspuns dupa o luna ca firmele nu au calitatea de consumator si ca nu pot sa faca nimic, ignorand si partea ca aveam unul si pe PF.
Acum, intrebarea este: se poate face ceva cu situatia asta? Pot sa dau in judecata si CEL.ro si ANPC pentru treaba asta? Am sanse de castig? Exista un avocat care s-ar inhama la asa ceva? Multumesc, Bogdan.
Reveniți la solicitarea la ANPC privind persoana fizica. Cred ca este o eroare de soluționare a cererii. Clar trebuiau sa va restituie suma.
Legat de persoana juridica, ii puteti da in judecata solicitând sa va restituie sama de bani achitata pentru acel produs. Trebuie sa verificați atent politica de achiziții a site-ului ca sa vedeti ce sanse aveti.