Iata continutul cererii de retur:
Am cumparat online de pe siteul emag.ro un scuter electric hoverboard (ca cel de pe care a cazut Mike Tyson) nou vandut de emag.
Am primit prin curier, un scuter folosit care nu functioneaza. Doresc restituirea contravalorii produsului. Multumesc
Am facut o cerere de retur, respectand conditiile legale si in termen.
Iata ce raspuns am primit. Cererea ta de retur a fost analizata si respinsa.
Deasemenea comerciantul nu imi mai permite sa fac o noua cerere de retur, dupa ce in prealabil a modificat-o pe cea veche spunand ca doresc inlocuirea cu un alt produs, si modificarea motivului cereri din produs defect in motiv retur nespecificat.
Practic emag.ro mi-a trimis un produs defect si refuza sa imi restituie contravaloarea produsului. Va rog sa ma ajutati. Mentionez ca am facut deja petitie la ANPC.
Pe principiul "paza buna trece primejdia rea" ar fi trebuit sa optati pt deschiderea coletului la livrare si sa refuzati receptia daca produsul nu corespundea specificatiilor....
Acum, plangerea la ANPC este bine facuta si isi va urma propriul curs.
In ceea ce priveste cererea de retur, daca nu mai functioneaza cu formularul lor de pe site, ati putea sa redactati un email in care sa mentionati toate problemele cat mai scurt si la obiect, atasati si cateva poze si il trimiteti la departamentul relatii clienti, la departamentul de vanzari si, eventual, la cineva din conducere in care solicitati rezolvarea amiabila a conflictului
Aragaz lovit
gabi2002
Buna ziua ,am achizitionat online un aragaz care mi-a fost adus acasa cu curierul. Nu am deschis coletul decat dupa ce curierul a plecat si am vazut ca ... (vezi toată discuția)