avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 392 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Emag.ro mi-a livreat un hoverboard stricat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Emag.ro mi-a livreat un hoverboard stricat

Iata continutul cererii de retur:
Am cumparat online de pe siteul emag.ro un scuter electric hoverboard (ca cel de pe care a cazut Mike Tyson) nou vandut de emag.
Am primit prin curier, un scuter folosit care nu functioneaza. Doresc restituirea contravalorii produsului. Multumesc

Am facut o cerere de retur, respectand conditiile legale si in termen.
Iata ce raspuns am primit. Cererea ta de retur a fost analizata si respinsa.

Deasemenea comerciantul nu imi mai permite sa fac o noua cerere de retur, dupa ce in prealabil a modificat-o pe cea veche spunand ca doresc inlocuirea cu un alt produs, si modificarea motivului cereri din produs defect in motiv retur nespecificat.

Practic emag.ro mi-a trimis un produs defect si refuza sa imi restituie contravaloarea produsului. Va rog sa ma ajutati. Mentionez ca am facut deja petitie la ANPC.
Cel mai recent răspuns: s.c. MIRA ECO GROUP s.r.l. , Consultant protectia mediului 20:01, 4 Mai 2016
Buna seara!

Pe principiul "paza buna trece primejdia rea" ar fi trebuit sa optati pt deschiderea coletului la livrare si sa refuzati receptia daca produsul nu corespundea specificatiilor....
Acum, plangerea la ANPC este bine facuta si isi va urma propriul curs.
In ceea ce priveste cererea de retur, daca nu mai functioneaza cu formularul lor de pe site, ati putea sa redactati un email in care sa mentionati toate problemele cat mai scurt si la obiect, atasati si cateva poze si il trimiteti la departamentul relatii clienti, la departamentul de vanzari si, eventual, la cineva din conducere in care solicitati rezolvarea amiabila a conflictului

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Aragaz lovit gabi2002 gabi2002 Buna ziua ,am achizitionat online un aragaz care mi-a fost adus acasa cu curierul. Nu am deschis coletul decat dupa ce curierul a plecat si am vazut ca ... (vezi toată discuția)
Dreptul de retur al unui produs defect cristiulian cristiulian Buna ziua, Am o nelamurire in privinta unei comenzi facuta cu ceva timp in urma, la distanta. Dupa o prealabila consultare telefonica si citirea ... (vezi toată discuția)
Rugaminte de lamurire problema furnizor de produse online Descriptiv Descriptiv Am comandat online un produs pe un site gestionat de o firma platitoare de TVA in Romania (ale carei date nu le gasesti pe respectivul site). A sosit prin ... (vezi toată discuția)