Buna seara,
Sunt pensionata medical gr.II in anul 2008 cu drept de revizuire la 1 an.Conform deciziei de pensionare rezulta:
-data nasterii;13.10.1954
-sex: f
-data ivirii invaliditatii :12.08.2008
-varsta la data ivirii invaliditatii :53ani,9luni,29zile
-stagiul de cotizare realizat:29ani,9luni,29zile
-stagiul potential:1zi
Alte date:
-cursuri universitate de zi intre 1973-1978
-data angajarii-01.09.1978
- lucrat in grupa II - 4ani,4luni
-certificat handicap grav si accentuat-1an(2006)
La data pensionarii medicale nu am indeplinit stagiul de cotizare complet cu o diferenta de 1 zi iar la data prezentarii la revizuirea medicala dupa 1 an (august 2009),comisia mi-a atras atentia ca nu am indeplinita aceasta conditie a stagiului complet care este in cazul meu , 29ani si10luni.Va rog sa ma sfatuiti ce demersuri as putea face pentru a-mi completa cu o zi stagiul de cotizare pentru a nu mai fi supusa la revizuirea medicala anuala avand in vedere ca cealalta conditie privind varsta ,am indeplinit-o.
Cu multumiri,
Elena
Ce situatie! Vreti sa beneficiati de prevederile art. 62, alin. (7), pct. c) din Legea nr. 19/2000, nu-i asa?
Art. 62
(7) Nu sunt supusi revizuirii medicale periodice pensionarii de invaliditate care:
c) au varsta mai mica de pana la 5 ani fata de varsta standard de pensionare si au realizat stagiile complete de cotizare.
Singura solutie este ca, la urmatoarea revizuire medicala, comisia de expertiza sa va incadreze in gradul 3 de invaliditate. Astfel, puteti sa lucrati (o zi sau mai mult daca doriti) si sa va completati stagiul.
Diagnosticul pe care il am nu-mi permite incadrarea in gradul III de invaliditate.Totusi ca pensionar de invaliditate gr.II nu as putea sa inchei cu Casa de Pensii un Contract individual de asigurare sociala pe o perioada minima ,pentru completarea stagiului de cotizare ?