Problema mea este in felul urmator.
Sunt abonat al Telekom Romania, de aprox. 3 luni am fost in situatia de a nu mai putea achita. Am fost contactat de kruk romania care doreau recupererea debitelor, am vorbim cu ei si am insistat ca le voi achita cand am posibilitatea. Am rusit in urma cu cateva zile sa achit toata suma. Dupa ce am plecat din magazin, am luat legatura la relatii cu clinetii pentru a imi reconecta serviciile. Cand, stupoare, sunt informat ca nu mai exist ca si client la ei si ca am numarul portat la Orange. Merg la un magazin Orange si un consultant imi confirma acestea, plus ca sa si luat cel mai scump telefon pe acea portare. Eu pana ieri nu am calcat pragul unui magazin Orange, deci pe acel contract nu exista semnatura mea, inevitabil, nici acord gdpr. Cum procedez?
Multumesc anticipat.
Cineva a cerut portarea numarului dvs., iar salariatul care primit cererea nu a verificat identitatea solicitantului sau este in complicitate cu acesta. Scopul acestei actiuni a fost procurarea unui telefon performant gratis sau la un pret mic.
Depuneti o plangere penala la Parchetul de pe langa Judecatoria la care este arondata localitatea in care s-a petrecut fapta solicitand cercetarea faptei si identificarea si pedepsirea faptuitorilor.