buna ziua am mai apelat la dumneavoastra si acum ceva timp si nu am rezolvat nimic #-o sunt asistenta medicala si lucrez in oncologie problema lipsei de personal este deja cunoscuta in toate domeniile sanitare si lipsa unor indemnizatii si sporuri.
rugamintea mea este daca se poate sa imi spuneti legi si articole ale acestora ca nu pot sa cred ca nu exista ceva care sa ne protejeze de abuzurile ce se fac; lucram in mediu toxic fara nici un spor ,lucram fara personal si f multe ore fara libere si intrun stres de nu va pot spune facem terapie intensiva deoarece pacieni nostri sunt in starea care sunt nu ii putem muta pe sectia de specialitate facem transfuzii facem atatea lucruri pt care nu suntem platiti.. si nici nu avem resurse umane sa le facem pe toate cum trebuie si sa le acordam atentia de care au nevoie ,ca de materiale ce sa mai spun...ceea ce nu mi se pare normal ca lucram cu viata unor oameni chiar nu exista in tara asta legi care sa ne protejeze si pe noi ca angajati si pe ei ca pacienti. eu stiu ca domni nostri din parlament si de pe unde or mai fii li se ''rupe'' ca isi permit aceste lucruri sa le plateasca in strainatate dar pt noi restul ''prostimi'' chiar nu se poate face nimic.
am avut pacient care ia scris ministrului sanatati de problemele intampinate si de noi ca si cadre si de iei ca si pacienti ca le-a vazut pe toate deoarece ei stau mai mult in spital decat acasa si nu mai suporta, a murit si nu a primit un raspuns. oare acesti oameni nu sunt platiti de noi.
suntem in uniune si stiu ca ei pun f mare accent pe siguranta la lucul de munca noi nu....
Doamna asistenta......SANITAS/ul va ia bani anual,platiti taxe la Ordinul asitentilor pentru a obtine Autorizatia de libera practica......va cer puncte si activitate medicala de calitate.Ei ce fac pentru dvs?Ati ctit din curiozitate ce drepturi aveti si modalitatea de a le mentine conform afilierii la acest sindicat si din Statutul de functionare a Ordinului asistentelor si moaselor din Romania?