avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 470 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cu privire la drept de munca al unui cetatean român ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cu privire la drept de munca al unui cetatean român cu domiciliul in RM (student) fara permis de sedere temporar insa cu drep de sedere nelimitat

Ziua buna, sunt student in anul 3 si, am dat de o asa problema care se pare ca nu putem gasi o solutie. Recent am fost acceptat pentru un post de munca full-time , si mi sa spus ca pot munci doar 4 ore/zi , in baza pasaportului Roman de calatorie. Mentionez ca nu am permis de sedere.
Unica solutie (cunoscuta la moment) ar fi sa aplic pentru buletin, insa in cazul in care aș face-o , ar trebui sa renunt la statutul de bugetar al statului roman. Sa achit camin + taxa (an1+an2+an3)
Pe unele forumuri citisem ca unii aveau nevoie de aviz de angajare. Care ar fi rezolvarea? Mersi mult. Zi faina!
Ultima modificare: Marți, 27 Noiembrie 2018
milianno, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:29, 30 Noiembrie 2018
Străinii titulari ai dreptului de ședere temporară pentru studii pot fi încadrați în muncă pe teritoriul României fără aviz de angajare numai cu contract individual de muncă cu timp parțial cu durata muncii de maximum 4 ore pe zi.

Aveti permis de sedere pe termen lung ?
Cornel Vasile, Consilier juridic
Atunci in acest caz unica solutie ar fi sa aplic pentru buletin?
Numai daca sunteti cetatean roman se elibereaza carte de identitate ... Ce inseamna ca aveti "drep de sedere nelimitat "?
Intrand in tara cu pasaport roman de calatorie biometric, imi da dreptul la sedere nelimitata, (am certificat de nastere insa nu si buletin), din cauza ca sunt student basarabean bugetar al statului roman, si e neaparat sa nu am domiciliu in RO. Desi am auzit cazuri ale unor studenti colegi care s-au angajat cu pasaport, full-time