Mă confrunt cu următoarea situație, am achiziționat un produs din magazin (nu on-line) ce nu era afișat/expus și nici nu mi s-a prezentat. Angajatul magazinului l-a adus în cutie și l-am luat așa. Am ajuns acasă și am observat că este defect iar opinia mea generală asupra calității a scăzut considerabil, prin urmare am decis să fac retur.
A doua zi, astăzi, am sunat la magazin și le-am expus problema, mi s-a spus clar și ferm că ei nu returnează produse, nici acum, nici altădată, aceasta fiind una dintre politicile magazinului. Le-am spus că am achiziționat produse de la ei doar în ultima lună de 6000 RON, nu a contat, și că nu mă pot ajuta. Oricum fac un favor să îl schimbe pe cel defect cu un altul.
Prin urmare, aș vrea să îi acționez în judecată. Există șanse de a căștiga acest proces? Dacă da, aș vrea să apelez la ajutorul unui avocat cu cunoștințe în aceste spețe.