avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 756 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamație DIGI la ANPC
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamație DIGI la ANPC

Buna ziua,
Recent am portat numărul de telefon din DIGI în alta rețea. Deși acesta se afla sub perioada contractuală, doi agenți din puncte separate DIGI au menționat că nu există taxă de reziliere. După efectuarea portarii o factură de 500 de lei a fost emisă pentru reziliere înainte de termen.
Am făcut reclamație la ANPC însă le-au dat câștig de cauză celor de la DIGI deoarece conform contractului e o taxă valida.

Le-am explicat celor de la ANPC ca prin legea 193 din 2000, aceasta taxa este una abuzivă ea nefiind una negociată (contractul fiind sub forma prestabilită).

Mai mult de atât, decizia de la ANPC a venit înapoi greșită (in decizie este specificat faptul că perioada contractuală se termina in 2018 când de fapt, trebuia specificat 2019).

Menționez că de la DIGI nu am avut decât serviciul de telefonie mobilă fără niciun dispozitiv atasat.

Mă puteți îndruma spre a depune o contestație și cum ar trebui să procedez mai departe?

Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 23:21, 17 Decembrie 2018
doi agenți din puncte separate DIGI au menționat că nu există taxă de reziliere.

Dvs nu aveti contractul ca sa stiti ce ati semnat?
Nu zic că acolo nu am greșit, recunosc.

Aș vrea însă să știu ce pot face acum pe baza acelei legi și decizia formulată greșit de ANPC.

gi-jane2 a scris:

doi agenți din puncte separate DIGI au menționat că nu există taxă de reziliere.

Dvs nu aveti contractul ca sa stiti ce ati semnat?

solicitati copie dupa contract, nu e o taxa de reziliere, este un cost- o despagubire pentru ca ati cerut incetarea contractului inainte de vreme. Conteaza mult contractul, in baza lui platiti, asa ca incepeti prin a vedea ce ati convenit.
Mai departe, nu aveti nimic de facut, decat sa asteptati sa va dea in judecata digi si dvs sa va aparati.
daca ati gresit si mai si recunoasteti, n-ar trebui sa va si asumati? daca omul de la ANPC a gresit o sa ia 10% pe 3 luni.

Cristi1007 a scris:

Nu zic că acolo nu am greșit, recunosc.
Aș vrea însă să știu ce pot face acum pe baza acelei legi și decizia formulată greșit de ANPC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Urgent! teapa la portare!!! irinairina13 irinairina13 Ce se poate face pentru reziliarea contractului cu noua firma in cazul in care portarea nu se poate realiza, din cauza ca abonatul se afla inca in perioada ... (vezi toată discuția)
Problema la o portare tataruion tataruion Buna seara.Am o problema cu cei de la Digi.Mam portat de la ei cu numarul de telefon la cei de la Telekom.La cei de la Digi mai aveam 1 luna perioada ... (vezi toată discuția)
Contract telefonie mobila DobrinoiuAndreea DobrinoiuAndreea Tatal meu a avut un abonament la o retea de telefonie mobila pe o perioada de 2 ani, prin care a achizitionat si un telefon, contractul avand termen pana in ... (vezi toată discuția)