avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 741 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Refuz eliberare adeverinta pentru medic
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Refuz eliberare adeverinta pentru medic

Ma puteti ajuta si pe mine. sunt in medical.dar nu vor sa mi elibereze o adeverinta de venit. k sa mi de a adeverinta.Ma pune sa semnez contractul de incheiere.cu ziua urmatoare.ind se termina medicalul
Ultima modificare: Luni, 17 Decembrie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:26, 18 Decembrie 2018
Pentru acest refuz sesizati ITM-ul.

Nerespectarea legilor si a altor acte normative care reglementeaza domeniul muncii, relatiile de munca, securitatea si sanatatea in munca poate fi sesizata Inspectoratului Teritorial de Munca si/sau Inspectiei Muncii.

Sesizarile pot fi transmise catre ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca) prin:
- posta;
- e-mail;
- fax;
- inregistrate chiar la sediul institutiei.
am trim8s un mail catre Itm.in care cer sa fac o sesizare .dar nu mi radp nimeni.Cum reusesc sa fac sesizarea?K mi tb adev pentru medical pe care anfgajatorul refuza sa mi o elibereze.Ba chiar ma obliga sa semnez contractul de incheiere.daca vreau sa mi el8bereze adev.

Cornel Vasile a scris:

Pentru acest refuz sesizati ITM-ul.

Nerespectarea legilor si a altor acte normative care reglementeaza domeniul muncii, relatiile de munca, securitatea si sanatatea in munca poate fi sesizata Inspectoratului Teritorial de Munca si/sau Inspectiei Muncii.

Sesizarile pot fi transmise catre ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca) prin:
- posta;
- e-mail;
- fax;
- inregistrate chiar la sediul institutiei.

Sunati la ITM si vedeti daca au primit mail-ul dvs... si daca da, sa va dea numarul de inregistrare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură