Referitor la fisa postului stiu ca este obligatorie si legislatia care o impune este Codul Muncii.
M-ar interesa insa continutul obligatoriu al acestei fise de post, ce lege o reglementeaza. Intreb pentru ca in Codul Muncii se mentioneaza obligativitatea sa cuprinda atributiile postului.
Pe mai multe siteuri am vazut ca se recomanda sa cuprinda si descrierea, specificarea, cui i se subordoneaza, scopul postului, relatiile postului, responsabilitati, competentele/abilitatile/cunostintele/aptitudinile si experienta, responsabilitatile si obligatiile privind siguranta si sanatatea muncii si conditiile de munca, data intocmirii fisei de post - data, numele si prenumele angajatului responsabil cu intocmirea, functia acestuia si semnatura, data luarii la cunostinta de catre angajat, data avizarii.
As vrea sa stiu ce este obligatoriu sa cuprinda fisa postului. Banuiesc ca recomandarile nu sunt obligatorii, ci raman la alegerea angajatorului ce sa cuprinda.
A doua intrebare: care este diferenta intre atributii, sarcini si responsabilitatile postului?
Multumesc de raspuns. Tocmai de la acest articol au plecat intrebarile mele. In acesta scrie "trebuie sa contina..." si ma intrebam cine zice ca trebuie, daca exista o cerinta legala.
Deci poate fi la alegerea angajatorului sa treaca in fisa postului doar atributiile, fara a avea repercursiuni la posibile controale, audituri?
Fisa postului
vera_o
Buna ziua,
As dori informatii referitoare la fisa postului si anume?
Care lege/articol reglementeaza prevederile une fisi a postului?
Este obligatorie ... (vezi toată discuția)