avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 683 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am fost umilită de proprietarii unei săli de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am fost umilită de proprietarii unei săli de fitness. Cui mă pot adresa?

Buna ziua!
Astazi, mi s-a intamplat ceva penibil, dar sunt hotarata sa iau masuri in urma celor intaplate, prin urmare, in timpul unui antrenament intr-o sala de fitness aerobic, fiind ptr prima data la acea clasa, straina de ordinea in care se executau exercitiile, toti ceilalti pareau familiarizati cu dinamica miscarilor, dupa aprox 15 minute de nesincronizare, am rugat antrenoarea sa-mi explice putin mai lent miscarile pe care ea le executa cu rapiditate, din cauza faptului ca muzica era atat de tare, deranjant, asurzitor de tare, cum n-am mai auzit nicaieri in nici o alta sala in viata mea, m-am apropiat de dansa s-o fac atenta la solicitarea mea. A tratat cu o atitudine iritata, deloc empatica, lipsita de interes de doleanta mea, imi spune ca ea nu poate intrerupe toata ora pt a-mi arata mie ce sa fac. Am incercat sa tin pasul fara a fi indrumata in continuare pana la sfarsitul acelui set de exercitii. Dupa terminarea antrenamentului, am abordat-o pe doamna antrenor, spunandu-i ca muzica a fost totusi exagerat de tare, si din acest motiv m-am apropiat de dansa, nu i-am spus ca am observat sa nu vrea sa ma baga in seama, si ca as ruga-o ca pe viitor sa exemplifice cu incetinitorul miscarile inaintea fiecarui set de exercitii, (fiind vorba de step-aerobic).
Soc! A inceput sa tipe, si sa ma intrebe cum ar fi ca ea sa vina la mine la serviciu sa-mi spuna ce as avea eu de facut?! Unde am mai fost eu la sala sa vad antrenori care opresc o sala intreaga pt o singura persoana?! Peste tot! In toate salile de aerobic cu minim de respect fata de client, antrenorul vegheaza si supravegheaza ceea ce se intampla la ora lui, iar daca nu te descurci sau nu reusesti sa prinzi ritmul, te asista, iti vine alaturi si te indruma, de cate ori este necesar, zambesc si te incurajeaza......i-am spus ca nu mi se pare normala iritarea ei si abordarea acestei situatii care pare ca vrea s-o transforme in conflict. Si asa s-a intamplat, s-a ridicat vocea mai mult, mai mult si mai mult, mi-a zis sa-mi iau antrenor personal daca vreau sa fiu asistata si atunci i-am spus ca ii fac reclamatie, refuz sa accept aceasta usurinta de a fi ironica si a ma ironiza. A spus chiar ca ma invita sa-i fac reclamatie: - hai fa reclamatie! Sa vedem cine ti-o rezolva, eu sunt proprietarul, abia astept! Du-te si la politie! Si atunci am amenintat cu protectia consumatorului. .....
Ehhee, daca lucrurile se opreau aici, ce bine era, ma alegeam doar cu orgoliul putin sifonat...si aia era.....dar a intervenit si sotul, d-ul proprietar, au facut front comun, si s-a creat acolo o zarva de nedesris, ironizari, mistouri, la un moment dat zice el sa-mi primesc banii inapoi pe abonament (fiind doar inca de 2 ori la acea sala) ca nu mai vor sa-mi vada fata, apoi s-au razgandit cand eu am fost de acord. Injuriile au culminat cu acuzatii ca sunt frustrata, ca nu am pe nimeni care sa ma iubeasca acasa, ca nu ma asteapta nimeni acasa, ce tot vreau sa fac reclamatii, ca vreau bani.....
Au spus ca nu au condica de sugestii si reclamatii. Am solicitat coli A4 pe care sa pot face reclamatia si un nr de inregistrare al documentului, stampilat. Am primit doar coala A4 presarata cu multa batjocura, rasete, umilinta fata de toti cei care treceau, intrau si ieseau din vestiare, insultata in cel mai caraghios mod. Pret de aprox 30 de minute, timp in care am completat acea reclamatie, scris precipitat si sacadat, usor incoerent, din cauza starii sufocante de emotii si umilinta, singura arma pe care o aveam si eu si cu care ripostam si eu verbal era sa le enumeram neregulile, iar ei calombiilor nesfarsite. La un moment dat, ma intreaba ce cred eu ca rezolv cu reclamatia aia, ca eu nu am niciun martor, nimeni n-a sa-mi tina mie partea, iar in schimb ei au toata sala......in sfarsit, la terminarea scdierii reclamatiei si sfarsitul calvarului, am mai solicitat pt ultima oara, dupa ce am facut poze celor scrise, unui nr de inregistrare. L-am primit! Semn ca s-au speriat totusi putin....ma tot intrebau unde lucrez de ma dau atat de importanta....ma intreb daca au inregistrat undeva acel nr
Multumesc pt rabdare celui ce a citit toata istorisirea mea! Acum, intrebare, ce ma sfatuiti sa fac? Cui sa ma adresez? Caci daca dansii sunt patronii nu se pot sanctiona singuri. Cineva trebuie sa-i sanctioneze!
Cel mai recent răspuns: cristix415 , utilizator 15:43, 28 Ianuarie 2019
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
La protectia consumatorului..veti primi un raspuns la sesizare.. apoiin instanta daca felul in care au solutionat conflictul nu va satisface.
Solicitati in plangerea catre anpc , ce pretentii aveti.
Probabil ca au pagina de facebook, puteti lasa si acolo o recenzie.
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va trebui să contractați serviciile unui avocat pentru a formula o acțiune în rădpundere civilă delictuală, solicitând daune morale.
Desigur, puteți sesiza și Protecția Consumatorului, dar tot spre instanță vă vor îndruma.
Doresc sa fie sanctionati si amendati sa-i usture ca sa le fie invatatura de minte, sa se sature sa-si mai ia clientii peste picior si sa-i batjocorasca pe viitor si sa trateze cu respect fiecare client in parte. Cat despre mine nu caut daune morale, pecuniare, cel mult sa-mi recuperez banii pe abonament, 250 de lei. Abonament platit pe 30 de zile doar cu cateva zile inaite. Dansii au spus clar ca nu doresc sa-mi mai "vada fata",

Avocat Tabrea Alexandru a scris:

Va trebui să contractați serviciile unui avocat pentru a formula o acțiune în rădpundere civilă delictuală, solicitând daune morale.
Desigur, puteți sesiza și Protecția Consumatorului, dar tot spre instanță vă vor îndruma.

Si sa plateasca fata de organele competente, ptr faptul ca nu au condica de sugestii si reclamatii, iar daca cumva au, mi s-a refuzat prezentarea ei

gi-jane2 a scris:

La protectia consumatorului..veti primi un raspuns la sesizare.. apoiin instanta daca felul in care au solutionat conflictul nu va satisface.
Solicitati in plangerea catre anpc , ce pretentii aveti.
Probabil ca au pagina de facebook, puteti lasa si acolo o recenzie.

3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu sunt obligati sa aiba o astfel de condica.. Practic, condica s-a mutat online.. acolo, daca au site sau facebook, va puteti scrie parerea, acolo ustura mai rau, ca vad si altii.
Au obligatia sa aiba afisat nr de telefon la care sa apelati Anpc
Ultima modificare: Joi, 24 Ianuarie 2019
gi-jane2, moderator

Alte discuții în legătură

Servicii neoferite antipot antipot Buna ziua, As dori sa va intreb cum trebuie sa procedez daca am platit cuiva servicii - ore de fitness, iar in cele din urma nu am primit aceste servicii pe ... (vezi toată discuția)
abonament sala fitness 2nee 2nee buna ziua, am si eu o problema cu o sala de fitness din constanta se numeste. am fost la aceasta sala o luna dupa care nu am mai mers, logic nu am mai platit ... (vezi toată discuția)
Reclamatie catre operator telefonie mobila blackshaddow blackshaddow Pe data de 15 dec 2011 am incheiat un contrat/abonament la o firma de telefonie mobila. in acest abonament am 2 optiuni d einternet incluse.Acest trafic ... (vezi toată discuția)