avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1035 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am fost umilită de proprietarii unei săli de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am fost umilită de proprietarii unei săli de fitness. Cui mă pot adresa?

Buna ziua!
Astazi, mi s-a intamplat ceva penibil, dar sunt hotarata sa iau masuri in urma celor intaplate, prin urmare, in timpul unui antrenament intr-o sala de fitness aerobic, fiind ptr prima data la acea clasa, straina de ordinea in care se executau exercitiile, toti ceilalti pareau familiarizati cu dinamica miscarilor, dupa aprox 15 minute de nesincronizare, am rugat antrenoarea sa-mi explice putin mai lent miscarile pe care ea le executa cu rapiditate, din cauza faptului ca muzica era atat de tare, deranjant, asurzitor de tare, cum n-am mai auzit nicaieri in nici o alta sala in viata mea, m-am apropiat de dansa s-o fac atenta la solicitarea mea. A tratat cu o atitudine iritata, deloc empatica, lipsita de interes de doleanta mea, imi spune ca ea nu poate intrerupe toata ora pt a-mi arata mie ce sa fac. Am incercat sa tin pasul fara a fi indrumata in continuare pana la sfarsitul acelui set de exercitii. Dupa terminarea antrenamentului, am abordat-o pe doamna antrenor, spunandu-i ca muzica a fost totusi exagerat de tare, si din acest motiv m-am apropiat de dansa, nu i-am spus ca am observat sa nu vrea sa ma baga in seama, si ca as ruga-o ca pe viitor sa exemplifice cu incetinitorul miscarile inaintea fiecarui set de exercitii, (fiind vorba de step-aerobic).
Soc! A inceput sa tipe, si sa ma intrebe cum ar fi ca ea sa vina la mine la serviciu sa-mi spuna ce as avea eu de facut?! Unde am mai fost eu la sala sa vad antrenori care opresc o sala intreaga pt o singura persoana?! Peste tot! In toate salile de aerobic cu minim de respect fata de client, antrenorul vegheaza si supravegheaza ceea ce se intampla la ora lui, iar daca nu te descurci sau nu reusesti sa prinzi ritmul, te asista, iti vine alaturi si te indruma, de cate ori este necesar, zambesc si te incurajeaza......i-am spus ca nu mi se pare normala iritarea ei si abordarea acestei situatii care pare ca vrea s-o transforme in conflict. Si asa s-a intamplat, s-a ridicat vocea mai mult, mai mult si mai mult, mi-a zis sa-mi iau antrenor personal daca vreau sa fiu asistata si atunci i-am spus ca ii fac reclamatie, refuz sa accept aceasta usurinta de a fi ironica si a ma ironiza. A spus chiar ca ma invita sa-i fac reclamatie: - hai fa reclamatie! Sa vedem cine ti-o rezolva, eu sunt proprietarul, abia astept! Du-te si la politie! Si atunci am amenintat cu protectia consumatorului. .....
Ehhee, daca lucrurile se opreau aici, ce bine era, ma alegeam doar cu orgoliul putin sifonat...si aia era.....dar a intervenit si sotul, d-ul proprietar, au facut front comun, si s-a creat acolo o zarva de nedesris, ironizari, mistouri, la un moment dat zice el sa-mi primesc banii inapoi pe abonament (fiind doar inca de 2 ori la acea sala) ca nu mai vor sa-mi vada fata, apoi s-au razgandit cand eu am fost de acord. Injuriile au culminat cu acuzatii ca sunt frustrata, ca nu am pe nimeni care sa ma iubeasca acasa, ca nu ma asteapta nimeni acasa, ce tot vreau sa fac reclamatii, ca vreau bani.....
Au spus ca nu au condica de sugestii si reclamatii. Am solicitat coli A4 pe care sa pot face reclamatia si un nr de inregistrare al documentului, stampilat. Am primit doar coala A4 presarata cu multa batjocura, rasete, umilinta fata de toti cei care treceau, intrau si ieseau din vestiare, insultata in cel mai caraghios mod. Pret de aprox 30 de minute, timp in care am completat acea reclamatie, scris precipitat si sacadat, usor incoerent, din cauza starii sufocante de emotii si umilinta, singura arma pe care o aveam si eu si cu care ripostam si eu verbal era sa le enumeram neregulile, iar ei calombiilor nesfarsite. La un moment dat, ma intreaba ce cred eu ca rezolv cu reclamatia aia, ca eu nu am niciun martor, nimeni n-a sa-mi tina mie partea, iar in schimb ei au toata sala......in sfarsit, la terminarea scdierii reclamatiei si sfarsitul calvarului, am mai solicitat pt ultima oara, dupa ce am facut poze celor scrise, unui nr de inregistrare. L-am primit! Semn ca s-au speriat totusi putin....ma tot intrebau unde lucrez de ma dau atat de importanta....ma intreb daca au inregistrat undeva acel nr
Multumesc pt rabdare celui ce a citit toata istorisirea mea! Acum, intrebare, ce ma sfatuiti sa fac? Cui sa ma adresez? Caci daca dansii sunt patronii nu se pot sanctiona singuri. Cineva trebuie sa-i sanctioneze!
Cel mai recent răspuns: cristix415 , utilizator 15:43, 28 Ianuarie 2019
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Mda,din pacate sunt multi oameni răi,care fac orice pt bani.Si care daca dețin o sală de fitness,sau un magazin etc au impresia ca pot umili si bate joc de oamenii care au un job normal.Nu e normal ce vi s a intamplat. Dar va inteleg,si eu sunt genul de persoană calma si blândă.In ziua de azi ca sa fi respectat/a trebuie sa ai tupeu si sa poti sa fi nesimtit/a,sa spui lucrurilor pe nume.Ce puteti face e plangere la protectia consumatorului,eventual menționați neregulile pe care le ati observat la aceea sala de fitness,iar daca dispuneti de timp v as sfătui să îi dati in judecata,inteleg ca a fost aceasta certa,v ar fi de mare ajutor sa va cumpărați o camera de înregistrat,foarte mica sa o puneti undeva unde sa nu se vada si sa mergeți în continuare la 1 chiar 2 ședințe de aerobic.Si sa filmați cum antrenoarea practic nu va arata nimic.Pt ca daca Dvs ati platit e normal sa va si arate.Ca pana la urma pt asta ati platit.Nu doar ca sa va uitati cum fac.Asa stăteati acasa si va uitati la tv.Mergeti in continuare la câteva ședințe, pt ca banii nu vi i au restituit si inregistrati cu aceea camera tot ce ei zic,fara ca ei sa observe.Iar cu aceea filmare ii puteti da în judecată si veti castiga.Cereti daune morale si cheltuielile de.judecata sa fie achitate.Pt ca daca nu îi înregistrați nu o sa aveti dovezi.Si nu cred ca o sa aveti mari sanse de castig.Si cu aceea camera mica puteti filma si inregistra si agresiunea verbală,umilințele.....ca singur va vor zice ceva cand mergeți.Si nu cred ca nu v ar lasa sa intrati .Pt ca ati platit.Puteti chema si politia cu dovada ,bon fiscal,ca ati achitat abonament si nu sunteti lăsată înăuntru.Cu curaj,nu va lăsați intimidată de asemenea specimene!

Ultima modificare: Sâmbătă, 26 Ianuarie 2019
gi-jane2, moderator
4 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
Multi oameni au probleme de comunicare, multi dintre noi avem aceste lacune , indiferent de pozitia noastra : consumatori sau ofertanti de servicii si produse. Din pacate nu invatam sa comunicam , nu stim sa comunicam , astfel incat pe parcursul vietii apar tot felul de incidente nefericite si neplacute pentru toate persoanele implicate in comunicare. Nu poti solicita unui prestator de servicii sa iti ofere si alte servicii inafara celor pe care le ofera, Prestatorul de servicii sau vanzatorul nu este presul pe care isi sterg nemultumirile consumatorii de servicii sau cumparatorii. Orice proprietar de firma are dreptul sa isi aleaga clientii, orice client are dreptul sa refuze serviciile care nu ii convin. Consumatorii de servicii au dreptul sa fie consiliati, dar oare cine ia in seama aceasta nevoie. Povestile despre succes spun ca firmele care nu isi respecta clientii isi inchid activitatea mai devreme sau mai tarziu. Am presarat aici cateva argumente si contra-argumente. Si eu m-am simtit umilita datorita excluderii pe baza de varsta, in cadrul unui curs oferit de un prestator de formare profesionala. Si mi-am adus aminte de clasele primare si gimnaziale si de toate situatile in care oamenii creau bisericute pe criterii de asemanare. Solutia este sa invatam sa comunicam, a vorbi nu inseamna ca stim sa comunicam. In America comunicarea se invata, este asa cum inveti orice , cum inveti sa conduci sau sa mergi si asa mai departe.
Ultima modificare: Sâmbătă, 26 Ianuarie 2019
route, utilizator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
De unde ideea ca "Orice proprietar de firma are dreptul sa isi aleaga clientii"?
Pentru documentare va sfatuiesc sa cititi Codul consumului, art. 28:
"Se interzice refuzul vânzării unui produs sau prestării unui serviciu către un consumator fără un motiv justificat conform prevederilor legale în vigoare."

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Servicii neoferite antipot antipot Buna ziua, As dori sa va intreb cum trebuie sa procedez daca am platit cuiva servicii - ore de fitness, iar in cele din urma nu am primit aceste servicii pe ... (vezi toată discuția)
abonament sala fitness 2nee 2nee buna ziua, am si eu o problema cu o sala de fitness din constanta se numeste. am fost la aceasta sala o luna dupa care nu am mai mers, logic nu am mai platit ... (vezi toată discuția)
Reclamatie catre operator telefonie mobila blackshaddow blackshaddow Pe data de 15 dec 2011 am incheiat un contrat/abonament la o firma de telefonie mobila. in acest abonament am 2 optiuni d einternet incluse.Acest trafic ... (vezi toată discuția)