Sunt angajat ca inspector intr-o institutie de stat si am un coleg care nu doreste sa semneze documente de luare la cunostinta. Exista un termen legal de pastrare a unui document spre a fi studiat de salariat, pe motiv ca el nu semneaza decat daca este de acord cu acesta? Cand apare abaterea disciplinara prin rea credinta, aceea de a obstructiona activitatea mea de a-l informa..? Imi rade in fata ca nu semneaza nimic....
Ceea ce doriti dvs ar trebui sa se regaseasca intr-o Procedura operationala privind circuitul documentelor din cadru linstitutiei respective.
Abaterea disciplinară este o faptă în legătură cu munca şi care constă într-o acţiune sau inacţiune săvârşită cu vinovăţie de către salariat, prin care acesta a încălcat normele legale, regulamentul intern, contractul individual de muncă sau contractul colectiv de muncă aplicabil, ordinele şi dispoziţiile legale ale conducătorilor ierarhici.
Asadar, daca refuzul salariatului de a lua la cunostinta un anumit document este prevazut ca si abatere disciplinara , in momentul refuzului se poate constata ca s-a savarsit o abatere disciplinara.