avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1215 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Am fost prins cu Ecstasy
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Am fost prins cu Ecstasy

Buna seara! Am fost prins la un control pe strada cu o jumatate de pastila de Ecstasy care sa zicem ca contine aproximativ 0.1mg de MDMA. Am scos-o de buna voie din chiloti pentru ca m-am speriat, am fost amenintat ca ma baga in masina si ma controleaza la chiloti pentru ca mi-au gasit in portofel un pliculet gol in care as fi putut tine droguri. Pastila o cumparasem de la un dealer necunoscut. Mi s-a intocmit un proces verbal si acum vreau sa stiu ce urmeaza? Tind sa mentionez ca nu am antecedente penale si sunt student in anul I, iar in procesul verbal scrie ca am scos-o de bunavoie, ma gandesc ca poate ar conta
Ultima modificare: Luni, 28 Ianuarie 2019
Bogdan1321, utilizator
Cel mai recent răspuns: Bogdan1321 , utilizator 18:21, 30 Ianuarie 2019
Cantitatea este de fapt 100mg de MDMA adica 0.1g, am gresit unitatea de masura
S-a inceput up in rem sub aspectul savarsirii infractiunii prevazute si pedepsite de art. 4 din Legea 143/2000. Pastila gasita asupra dvs se trimite spre expertizare si cand primesc rezultatul, daca se confirma ca este drog, se dispune ca up sa se efectueze in continuare fata de dvs si veti fi citat de DIICOT in calitate de suspect.
În cazul săvârşirii infracţiunilor prevăzute la art. 4, procurorul dispune, în termen de 24 de ore de la începerea urmăririi penale, evaluarea consumatorului de către centrul de prevenire, evaluare şi consiliere antidrog, în scopul includerii acestuia în circuitul integrat de asistenţă a persoanelor consumatoare de droguri.
Cantitatea este mica.
Cu avocat care sa va apere și să va sustina in fata procurorului puteti scapa de cazier.
Este posibil sa vrea sa colaborati si sa ajutati la prinderea celui care v-a vândut.