Bună ziua,
Ultima discuție pe acest subiect este veche rău dar totuși indraznesc
să ridic spre dezbatere următoarea speță:
- pe lista de întreținere pentru august 2017 a apărut la apartamentele cu persoane prezente rubrica ,, regularizare ap.15''; întrebând cenzorul, neoficial, am aflat că ap.15 nu a declarat inregistrarile la apometre vreo două luni, fapt pentru care a fost băgat la pausal.; apoi proprietarul, membru și în comitet, a obținut de la administrație ștergerea datoriei pentru apa băgată la paușal iar onor administrația a repartizat datoria ap.15 la apartamentele de pe scara respectiva funcție de numărul persoanelor declarate prezente;
- in lista pentru septembrie dispare rubrica ,,regularizare ap.15'' iar cei care nu am platit-o apărem cu aceeași sumă la restante cote întreținere.
- am făcut solicitari pentru explicații pentru regularizare in baza OG 27/2002 parca, ce reglementează soluționarea petițiilor, deoarece administrația este realizată de o firma, și pentru august, și pentru septembrie pentru trecerea la restante, dar nu au catadicsit să îmi răspundă.
Întrebare: au procedat corect cei de la firma de administrație?
Va mulțumesc!
~ final discuție ~