Buna ziua.
Daca nu am postat in aria corecta rog mutarea ei, multumesc
Este o problema ciudata si putin complicata voi incerca sa explic cat mai clar cum pot. Problema este ca nu stiu cine este de vina.
In dimineata zilei de 23.Septembrie.2018 in juru orei 7:15 opresc la benzinaria MOL de pe Soseaua Fundeni nr. 161, Bucuresti pentru alimentare si pentru a cumpara 2 treceri pod Fetesti-Cernavoda, destinatia mea fiind Constanta.
Asadar, dupa ce am platit cu card suma pentru alimentare diesel, mai exact o tranzactie de 222.48 lei ora 7:31 am platit si 2 treceri pentru pod, plata cu card suma de 26 lei ora 7:34.
Pot spune ca la prima incercare a dat o eroare si tranzactia nu a fost efectuata (eroare sistem MOL, nu din cauza cardului meu) si la a doua incercare tranzactia a fost aprobata cu succes. Dupa acest incident am intrebat vanzator-ul daca tranzactia a fost ok si totu este in regula, acesta ma asigurat ca nu vor fi probleme.
Aceste plati le pot dovedi prin atasarea tranzactiilor de pe cardul personal. Din pacate nu mai tin bon-ul fiscal fiind pierdut.
In data de 29.1.2019 primesc proces verbal de constatare a contraventiei cum ca am utilizat podurile peste Dunare intre Fetesti si Cernavoda fara a detine peaj valabil. Inregistrarea a fost facuta la data de 23.09.2018 ora 8:59, A2, km 144+100m Fetesti.
Am contactat benzinaria MOL dar acestia refuza sa-mi faca dovada platii invocand ca pe numar-ul de inmatriculare al masinii (B86....) nu exista nici o plata. Consider ca banii au fost opriti ilegal, amenda a fost emisa pentru neplata.
Am depus plangere ANPC cat si CESTRIN si in cele din urma primesc raspuns de la benzinaria MOL, acesta fiind:
În urma verificărilor raportului de zi, pe data de 23.09.2018, nu am identificat o Taxă de Pod întocmită pe numărul de înmatriculare B 86 .....
Cel mai probabil, din cauza unei erori tehnice, Taxa de Pod nu a fost emisă şi suma de 26 de ron a fost restituită pe contul dumneavoastră.
Apoi am primit un tabel cu platile facute de mine in acea dimineata unde se afla si problema.
Cod statie:
MOL ROMANIA
CARD: 4596XXXXXXXX6923
Data Tranzactie: 23/09/2018
Data Procesarii: 24/09/2018
Valoare: 26 (cele de 2 treceri)
Descriere: Suma incasata de MOL Romania
ca apoi:
Cod statie:
MOL ROMANIA
CARD:4596XXXXXXXX6923
Data Tranzactie: 23/09/2018
Data procesarii: 21/11/2018
Descriere: Suma restituita pe contul dumneavoastra
Cu alte cuvinte, Sistemul nu a functionat si s-au returnat banii, dar eu am primit banii dupa 2 luni in cont, si sincer nici nu am vazut chestia asta, abea acum am aflat de la ei ca tranzactia a fost refuzata, nu se stie din ce motiv si banii au fost returnati. DAR la benzinarie vanzator-ul mi a confirmat verbal ca totul este ok.
In acest caz cine este de vina ? Eu am fost de buna credinta, am platit trecerea de pod dar cu toate astea sistem-ul nu a functionat si peste 2 luni primesc banii si intre timp imi vine si amenda pentru neplata. In ziua aceea am fost asigurat de vanzator ca totul este in regula si ca pot trece linistit.
Cu ce sunt eu vinovat si bun de plata pentru problemele lor tehnice cu care eu nu am nici o legatura. Mi se pare absurd ce se intampla.
Am fost de buna credinta, am platit 2 treceri fara sa fiu notificat ca intre timp sa produs o eroare.
Eu vad problema intre MOL si CESTRIN, faptu ca sistemul nu functioneaza si ca am platit fara sa fiu defapt asigurat.
Mol nu vede nici o problema si considera ca eu sunt total vinovat, repetand in continuu ca pe numarul meu de inmatriculare nu exista nici o trecere platita.
Cel mai recent răspuns:
ynocentta , utilizator
09:53, 31 Ianuarie 2019