avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 877 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Despre completarea cartii de munca
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Despre completarea cartii de munca

O intrebare: sunt profesor; anul trecut scolar am promovat examenul pt obtinerea gradului I in invatamant; acum doresc sa fac un imprumut pt a-mi lua o casa; desi mi s-a marit salariul (pe baza unei declaratii pe proprie raspundere), nu mi s-a consemnat nimic in cartea de munca; am nevoie de aceasta consemnare pt banca; cei de la secretariat spun c-o s-o faca numai pe baza unui document; universitatea nu vrea sa elibereze decat atestatul, dar acesta nu-i gata; chestia cu banca e urgenta; ce pot sa fac????? :sorry:#-o
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 17:46, 21 Noiembrie 2009
Orice modificare a contractului individual de munca impune incheierea unui act aditional la acesta. Pe baza actului aditional se fac inregistrarile in carnetul dvs de munca.
Inscrierea in carnetul de munca de care faceti vorbire se face in baza unui document,document pe care-l solicitati sa va fie eliberat de catre universitatea unde ati luat gradul didactic. Este adevarat ca actul -diploma - se elibereaza intr-un timp de un an de la absolvire,solicitati o adeverinta daca universitatea nu si-a facut treba ,aceea de a elibera adeverinta . secretariatul scolii nu are nici o vina in situatia asta .
Imprumutul pe care il faceti la banca este problema dvs. personala,iar inscrierea in carnetul de munca se face numai pe baza unui act aditional asa cum v-a spus si freeelis.
Ce vor face bancile cand nu vor mai fi carnete de munca!?
Mereu am avut discutii cu reprezentati ai acestora si nu vor sa inteleaga ca nu carnetul de munca este unicul document care dovedeste un loc de munca sau un salariu.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură