avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 702 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cod COR
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cod COR

Buna ziua..Am absolvit Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune. In prezent lucrez ca operator introducere si validare date. Codul COR cu care sunt incadrata este 351101. Intrebarea este daca sunt incadrata corespunzator si daca pot beneficia de majorarea salariului minim brut angajatilor cu studii superioare?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:03, 9 Februarie 2019
COR 413201 - Operator introducere, validare si prelucrare date

351101 corespunde functiei de Operator calculator electronic si retele

In c.i.m. ce functie aveti mentionata ?

Nu va sunt aplicabile prevederile salariului minim pentru cei cu studii superioare ...
In contractul individual de munca, intradevar scrie functia Operator Calculator Electronic...acum nu inteleg incadrarea pe care mi-a facut-o angajatorul totusi avand studii superioare. Nu stiu daca este corect asa sau trebuie sa fac niste investigatii. Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!
Ati fost incadrata pe o functie ce necesita studii medii,nu studii superioare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incadrare in functie Camy_ Camy_ Buna ziua, Pentru a incadra un angajat in functia de operator de introducere, validare si prelucrare date sau pt. functia de operator calculator este ... (vezi toată discuția)
Angajare... fara calificarea necesara??? maryabelle maryabelle Buna seara! Imi poate spune cineva daca o persoana selectata in vederea angajarii poate fi incadrata intr-o anumita functie (de ex. operator introducere ... (vezi toată discuția)