avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 534 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Desfacere contract de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Desfacere contract de munca

Sunt angajat la firma H.Essers Belgia, dar contractul de m-ca l-am semnat in Polonia pe data de 03.08.09. De atunci lucrez ca sofer de tir in comunitate si am venit acasa (pauza) dupa 12 saptamani, in data de 23.10.09, urmand ca dupa cele 3 saptamani de pauza sa ma intorc la lucru. Nu am fost contactat de ei pentru o noua plecare, iar cand am luat legatura, telefonic, mi s-a spus ca mi-au desfacut contractul de munca. Eu nu am primit nici un document referitor la aceasta. Nu am primit nici salariul de incadrare pentru cele 3 luni lucrate si nici diurna aferenta ultimei luni. Intreband la firma de ce nu am primit toti banii, mi s-a raspuns ca salariul de incadrare se retine din diurna, iar daca nu sunt multumit sa ma duc in Polonia sa discut. Recrutarea pentru acest post s-a facut la Oradea de catre firma Centrum pentru firma H.Essers Belgia, eu nestiind ca angajarea va fi pe Polonia. La proba de lucru (23.07.09) ni s-a spus ca o sa luam camioanele din Polonia, nu ca o sa fim angajati acolo. Acest lucru l-am aflat in data de 29.07.09 cand m-am dus la Centrum pentru angajare; atunci ni s-a spus ca o sa semnam actele in Polonia.

Alte discuții în legătură

Autoritate parinteasca si pensie alimentara lore69 lore69 Buna ziua,am si eu 2 nelamuriri.Prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila s-a stabilit domiciliul minorei la mine(mama minorei) si s-a dispus ... (vezi toată discuția)
Sofer pe comunitate, plata, salarizare corecta. mihaij1 mihaij1 Buna ziua Sunt sofer profesionist si lucrez doar pe comunitate, doresc sa stiu daca salarizarea sib forma (salariu minim pe economi in tara +diurna ) este ... (vezi toată discuția)