avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 716 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Cafeneaua avocaţilor Forma unei notificări
Discuție deschisă în Cafeneaua avocaţilor

Forma unei notificări

Buna seara!
O notificare a unei persoane juridice, care este adresată unei institutii publice, ce forma trebuie sa îmbrace?
As vrea sa știu, in principal, cine o semnează (înțeleg ca ștampila nu mai este obligatorie). Ori merge sa fie trimisa și nesemnata, printr-un email?
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 02:01, 28 Februarie 2019
Daca notificarea este adresata unei instituții e recomandat sa o stampilati,nu inteleg de ce e dificil să realizați acest lucru.De unde sa cunoasca destinatarul notificării ca nu este vorba de o farsă, de o tentativă de înșelăciune etc.Notificarea se semnează de către reprezentantul legal administrator/ director general.Daca chiar vreti sa aibe un efect tinand cont si de nelămurire avute mai bine angajați un av sa o redacteze,semneze ca reprezentant convențional etc.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca notificarea este adresata unei instituții e recomandat sa o stampilati,nu inteleg de ce e dificil să realizați acest lucru.De unde sa cunoasca destinatarul notificării ca nu este vorba de o farsă, de o tentativă de înșelăciune etc.Notificarea se semnează de către reprezentantul legal administrator/ director general.Daca chiar vreti sa aibe un efect tinand cont si de nelămuririle avute mai bine angajați un av sa o redacteze,semneze ca reprezentant convențional etc.
Ultima modificare: Miercuri, 27 Februarie 2019
CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT, Avocat
Puteti scana notificarea si sa o trimiteti cu stampila.
Ultima modificare: Miercuri, 27 Februarie 2019
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat
Ma aflu in “tabăra” instituțiilor publice și am primit o notificare printr-un simplu email. Notificarea este un document Word scanat și atasat e-mailului, document ce are la final numele și prenumele administratorului societății. Fără semnătura și fără ștampila, adică fără un element care sa confere credibilitate.
Întrucât s-a tot vorbit cu ceva timp in urma despre interdicția de a mai solicita sa se aplice ștampila societății pe documente care emana de la aceasta, încercam sa ma lămuresc.
Practic, n-o fi greu sa ștampileze o hârtie, însă legea cred ca le-a ușurat și mai mult situația. Asta dacă eu nu ma aflu in eroare......
Asadar, ce este obligatoriu sa existe la o notificare?
Notificarea trebuie semnata.

Alte discuții în legătură

Numirea in functie a unui nou director al unei societati pe actiuni din federatia rusa, al carei unic actionar este un srl din romania ContSters60018 ContSters60018 Buna ziua, sunt noua pe aici si as dori un ajutor. Firma mea este un SRL cu alte doua firme ca asociati. Asociatul care detine 96% din actiuni este si ... (vezi toată discuția)
Stampile stanceni stanceni Buna seara! Poate sa-mi spuna si mie cineva in general, in cadrul unei societati cine tine toate stampilele? Exista cumva vreo prevedere in acest ... (vezi toată discuția)
Drept de semnatura pe documentatii cadastrale horatiu_dorin horatiu_dorin Buna ziua (si La multi ani daca va numiti Andrei/Andreea :D ) Nu sunt lamurit cu un lucru. Avem urmatoarele date: o firma autorizata sa execute lucrari de ... (vezi toată discuția)