Buna ziua (si La multi ani daca va numiti Andrei/Andreea :D )
Nu sunt lamurit cu un lucru. Avem urmatoarele date: o firma autorizata sa execute lucrari de cadastru, un autorizat in firma si un administrator care nu este autorizat sa execute lucrari de cadastru. Intrebarea mea este daca administratorul firmei are drept de semnatura pe documentatii tehnice cadastrale in calitate de administrator al firmei autorizate. Mie unu mi se pare normal ca dreptul de semnatura sa il aibe doar inginerul autorizat deoarece doar acesta are drept de semnatura prin certificat de autorizare sa execute lucrari de cadastru si normal ar fi asa, semnatura autorizatului cu stampila lui de autorizat si cu stampila de firma autorizata, responsabilitatea lucrarii o are autorizatul iar firma are dreptul sa faca lucrari prin autorizat. Daca administratorul doreste sa semneze si el lucrarile ce ar implica acest lucru si daca este corect din punct de vedere legal.
Va multumesc anticipat!
Lucrarile efectuate de catre o firma se semneaza de ambele persoane, inginer autorizat si administrator de firma. Fiecarei stampile ii corespunde o semnatura. Cum dvs ca persoana autorizata semnati pentru stampila dvs, si firma este autorizata, si cum firma nu este un om sa poata semna, are un reprezentat care semneaza ! Daca va deranjeaza semnatura administratorului deschideti-va pfa si semnati singur pentru lucrarile pe care le faceti !