avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 604 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu postnatal
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu postnatal

Am nascut in Anglia gemeni,sunt si studenta si am hotarat ca sotul sa se intoarca in tara cu copii. Intrebarea este: poate el aplica pentru concediu postnatal in conditiile in care el a lucrat un UK cu contract de munca. Eu trebuie sa ma intorc pentru studii in UK. Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:43, 1 Martie 2019
1. Daca in cele 12 luni eligibile pentru CCC din ultimii doi ani anteriori datei nasterii copilului au fost realizate venituri supuse impozitului pe venit numai in alte state membre ale Uniunii Europene (UE), Spaţiului Economic European (SEE) sau Elveţia ,atunci nu se poate beneficia de indemnizaţia pentru creşterea copilului în România.

2. Daca in cele12 luni eligibile pentru CCC din ultimii doi ani anteriori datei nasterii copilului ati realizat o perioadă venituri din activităţi profesionale în alte state membre UE, SEE sau Elveţia, iar în ultima perioadă dinaintea naşterii copilului s-a desfăşurat activităţi profesionale în România atunci se poate beneficia de indemnizaţie pentru creşterea copilului în România.
Ultima modificare: Vineri, 1 Martie 2019
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cotizatii Nicola89 Nicola89 Bună ziua! As dori și eu o informație în legătură cu indemnizația. Eu sunt in Anglia de 1 an de zile în care am muncit în regula (cu contract). De ... (vezi toată discuția)
Buna ziua Alina Serbanoiu Alina Serbanoiu Buna ziua numele meu este Alina!! Am și eu o nelămurire, pot beneficia de indemnizația de creșterea copilului dacă am doar 2 luni lucrate in România ... (vezi toată discuția)