avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 896 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... renuntare la functie de conducere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

renuntare la functie de conducere

Buna seara,
Am si eu o nelamurire si daca ma puteti ajuta v-as fi profund recunoscator.
Sunt inginer chimist intr-o societate comerciala foarte cunoscuta. Aceasta societate este impartita in cateva sectii, fiecare sectie avand cate un sef, un adj. sef, un contabil,etc. Eu am functia de adjunct sef de sectie si din diverse motive as vrea sa renunt la aceasta functie dar sa pot ramane in cadrul sectiei/societatii. .Stiu ca trebuie sa scriu o notificare catre angajator prin care sa-i spun ca din diverse motive nu mai doresc sa am aceasta functie. Aici intervine nelamurirea mea: ce si cum scriu aceasta notificare ( fara sa am probleme mai tarziu)?
Cel mai recent răspuns: Marioara Maftei , utilizator 12:51, 20 Noiembrie 2009
1. Intai ar fi bine sa discutati cu seful plin, poate are si el o parere.
2. Faceti o notificare conducerii unitatii in care solicitati schimbarea din functie (nu incetarea contractului individual de munca) si ar fi bine sa si motivati, intr-un fel, decizia dvs. O semnati si o predati la registratura.
3. S-ar putea ca cineva din unitate sa doreasca aceasta functie si se va rezolva repede.
4. Dar s-ar putea ca nimeni sa nu doreasca postul dvs. si atunci s-ar putea sa fie mai dificil.
5. Oricum, o discutie cu conducerea unitatii ar fi binevenita.
Mult succes!
Dl Valeriu are perfecta dreptate! Discutand cu seful dvs direct acesta s-ar putea sa gaseasca imediat un inlocuitor dispus sa preia functia dvs de conducere!B-)
Pe langa cele mentionate de colegii mei va propun sa discutati cu persoana care v-a propus functia de conducere,sau care v-a incadrat pe aceasta functie.