La parterul blocului pe care l-am preluat in administrare de cateva luni, isi desfasoara activitatea o firma. Aceasta nu plateste nimic, motivand faptul ca nu doreste sa adere la asociatie si are toate utilitatile separate. Pentru mine, ca administrator este ca si cum ar fi un gang si nu un spatiu cu acoperis, fundatie, usi, ferestre etc. Este legala abordarea dansilor? Cum sa procedez pentru normalizarea situatiei? Va multumesc anticipat!
CipM
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu e treaba dvs ca administrator sa discutati ceva cu firma si nici sa acceptati sau sa combateti motivatiile d-lor. Chestia cu aderarea la asociatie e hilara :)
Faceti asa:
1. Cereti CEx sa va dea cota indiviza a respectivului spatiu.
2. Cereti CEx protocolul incheiat cu firma sau avizul pe baza caruia si-au facut sediul ca sa extrageti eventualele participatii suplimentare la cheltuielile asociatiei convenite de comun acord. In lipsa lor treceti la pct 3.
3. Introduceti acel spatiu la calcule la fel ca orice alt apartament debransat de la utilitati urmand sa participe la restul cheltuielilor administrative la fel ca si restul ap. de la parter (atentie la lift si la gunoi).
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Care este statutul spatiului unde isi desfasoara activitatea respectiva firma ?
Daca imobilul din proiectul initial este prevazut cu spatii comerciale,urmeaza ca reprezentantul legal al asociatiei de proprietari sa desfasoare acte si actiuni prin care toti proprietarii sa contribuie la achitare parti comune
Nu are legatura aderarea la asociatie cu obligatiile legale ce revin proprietarilor
Este problema care revine in responsabilitatea reprezentantului legal al asociatiei de proprietari=presedintele de asociatie