Buna ziua!
Sotia are un abonament la compania de telefonie X.
In data de 24-27 decembrie 2018 am fost in concediu in Maramures. Pe data de 25 decembrie am fost sa vizitam cimitirul Sapanta (Cimitirul Vesel). Dupa ce am ajuns acolo la vreo 30 de minute primeste un mesaj de la operatorul de telefonie ca avem de plata 60 de euro. A avut optiunea de roaming deschis ca asa ramasese pt ca fusesem in Grecia in septembrie. Apropo,sotia are abonament la compania de telefonie X si eu am abonament la Y,deci ambele au ramas cu roaming-ul activat,dar doar unu a primit cost suplimentar.Drept dovada se pare ca am primit semnal de la ucrainieni si de aici costul suplimentar pentru telefonul X.
Am sunat pe 26 la compania de telefonie si le-am spus sa faca ceva ca eu nu o sa platesc suma aceea de bani pentru ca eu ma aflam pe teritoriul Romaniei. Acea persoana mi-a spus ca o sa faca o sesizare( defapt nu a facut,m-a mintit) si ca nu o sa platesc nimic.
Toate bune si frumoase vine luna ianuarie ,plicul ajunge in cutia de scrisori il deschid si imi arata ca am de plata 340 de lei. Sun iarasi la ei ,de data aceasta vorbesc cu un alt operator. Ii povestesc iarasi toata nebunia si el ma linisteste ca o sa faca o noua sesizare ( acesta ma minte si el..nu a facut sesizarea). Ma sfatuieste in schimb sa-mi platesc abonamentul adica vreo 35 de lei pt ca,cam atat imi venea lunar. Ma aburit si acesta si inchid ,cu speranta ca se vor rezolva treburile.
Pe 6 martie sun la ei pt ca mi-au restrictionat efectuarea apelurilor,nu mai puteam sa.mi folosesc telefonul.
Vorbesc prima data cu cineva de la internet,stau de vb cu ea vreo 10 min si imi spune ca nu poate sa ma ajute ,ma trimite la colega de la sesizari. Vb cu cea de la sesizari tot vreo 10 min,ma trimite la alt departament comercial. Acolo ma abureste respectiva si imi spune ca nu am absolut nicio sesizare facuta si ca nu ma poate ajuta. Mi.a spus sa ma duc in magazin si sa depun o sesizare scrisa.
Eu suma aceea de bani nu o s-o platesc. Eram pe teritoriul Romaniei asa ca nu este vina mea ca ei nu au acoperire.
1.Ce pot face in continuare?
2.Daca ii dau in judecata obtin castig de cauza?
3. Sa fac o reclamatie la protectia consumatorului ?
Pana una alta am ramas fara telefon. Stiu sigur ca daca platesc acei 300 de lei raman cu ei dati si nu-i mai recuperez in veci.
Astept sa ma indrumati sau sa ma sfatuiti ce sa fac in viitor.
Multumesc !
Formulați somație prin avocat, am
avut o speță similară, a produs somația efecte ba chiar i-au oferit clientului meu și o despăgubire suplimentară pentru a
evita o sesizare la OPC și intentarea unei acțiuni în pretenții.