Buna.
Multumesc pentru raspuns.
Dar dvs ati semnalat scurgerile de gaze, cei de la Eon au venit, au constatat situatia (implicit absenta detectorului) si au hotarat sistarea furnizarii. Pana una alta, nu ma va ramane decat sa contractati un instalator autorizat, sa remediati problema si sa cereti reluarea furnizarii gazelor. ,
- Asta s-a facut pana la urma am mers mai departe si am gasit cu greu o firma care la insistentele mele cumva au venit si au remediat problema. Ceea ce am argumentat mai sus este ca aceasta firma(Eon, sau poate fi alta firma...) nu a procedat, dupa parerea "mea" si conform CE-ului la fel, corect.
Daca motivul sistarii a fost existenta scurgerilor de gaze, cei de la Eon au actiont legal. Normele ANRE.
- Aici este o lege nu rea, foarte rea, votata de o comunitate incompetenta si neorganizata si va argumentez de ce:
- Unu la mana banuiesc ca stiti ce inseamna CE da? daca nu, aveti o varianta aici:
[ link extern ] .
- Doi la mana, la fel banuiesc ca stici ce inseamna "un Certificat de calitate a produselor sau serviciilor". link:
[ link extern ] :
Certificatul de garanţie confirmă calitatea produselor de folosinţă îndelungată. Stabilirea termenului de garanţie se face prin acte normative sau prin contract. Momentul începerii termenului de garanţie este vânzarea produselor către client sau, în cazul instalaţiilor sau maşinilor complexe, punerea în funcţiune.
... si ar mai fi explicatii de ce in acest caz nu a procedat corect firma(furnizor de gaz si servicii).
Deci in concluzie, Eon, nu a procedat corect, conform CE-ului si a "Spațiul Economic European", ma refer sa remedieze problema pana la capat si sa nu paseze aceasta procedura de remediere si responsabilitate la client, atata timp cat ei furnizeaza aceste servicii si produse, unde in spatele acestor servicii si produse, ar trebui sa respecte procedurile de siguranta si de remediere si nu de oprire a serviciilor,
Banuiesc ca pe deoparte sunteti deacord cu mine...
Multumesc.