Buna ziua ! Am o Intreprindere Individuală care are ca activitate principală vanzarea de produse industriale si alimentare prin târguri și piețe, a doua activitate se referă la servicii foto-video. Am o casă de marcat pe care inregistrez vânzările de la prima activitate,iar la evenimentele foto/video tai factură pe numele beneficiarului, cu chitanță.Intentionez să fac și printări de fotografii( din format electronic pe hârtie foto) și vreau ca incasările din această activitate sa fie inregistrate pe aceiași casă de marcat pe care inregistrez vânzările din prima activitate. Este bine cum fac, vă rog să-mi spuneți dacă este corect ? Nu vreau să am probleme cu ANAF-ul. Mulțumesc !
La evenimentele foto=video, nunti ,spre exemplu...am un contract cu beneficiarul...in baza caruia tai o factura...la care eliberez un bon fiscal, iar apoi scriu numarul bonului pe factura....specificand pe factura S=A INCASAT CU BONUL FISCAL NR....DIN DATA......Este bine asa ?
Contractul cu beneficiarul serviciilor ii este necesar lui, in primul rand, pentru a va trage la raspundere in eventualitatea nerespectarii unor clauze specificate in acesta, dar dvs. va este suficient bonul fiscal, fara factura.
Cel care emite bon fiscal intocmeste factura doar la cererea clientului.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.