Buna ziua ! Am o Intreprindere Individuală care are ca activitate principală vanzarea de produse industriale si alimentare prin târguri și piețe, a doua activitate se referă la servicii foto-video. Am o casă de marcat pe care inregistrez vânzările de la prima activitate,iar la evenimentele foto/video tai factură pe numele beneficiarului, cu chitanță.Intentionez să fac și printări de fotografii( din format electronic pe hârtie foto) și vreau ca incasările din această activitate sa fie inregistrate pe aceiași casă de marcat pe care inregistrez vânzările din prima activitate. Este bine cum fac, vă rog să-mi spuneți dacă este corect ? Nu vreau să am probleme cu ANAF-ul. Mulțumesc !
La evenimentele foto=video, nunti ,spre exemplu...am un contract cu beneficiarul...in baza caruia tai o factura...la care eliberez un bon fiscal, iar apoi scriu numarul bonului pe factura....specificand pe factura S=A INCASAT CU BONUL FISCAL NR....DIN DATA......Este bine asa ?
Contractul cu beneficiarul serviciilor ii este necesar lui, in primul rand, pentru a va trage la raspundere in eventualitatea nerespectarii unor clauze specificate in acesta, dar dvs. va este suficient bonul fiscal, fara factura.
Cel care emite bon fiscal intocmeste factura doar la cererea clientului.