avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 874 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediere

buna ziua
am o problema si data ma puteti ajuta cu un sfat : in data de 16.11.09 am fost la sediul firmei(cluj napoca) la care lucrez ca tehnician (locul meu de munca era in judetul ALBA, HUNEDOARA.si MURES) si nu au avut demnitatea de a comunica concedierea decat dupa 3-4 zile si prin posta ca incepand cu 17.11.09 se desfinteaza postul pe care sunt angajat in aceasta perioada am lucrat zilnic 8ore si in data de 18.11.09 am lucrat 12 ore ....abia vineri in data de 20.11.09 am fost intrebat cum doresc sa lucrez in aceasta perioada 4 sau 8 ore am optat pentru 4 dar intreband cum ramane cu orele lucrate din 17-20 si am primit un raspuns ca nu stiu cum ...de la firma am primit :telefon de servici si o masina , pe langa acestea mai este un depozit ca punct de lucru in alba iulia unde am tot felul de piese de schimb si utilaje si intrebarea mea este: pot solicita la firma sa vina cineva la ALBA IULIA pentru a predat tot ce am ? si a doua problema daca pot solicita da actele de lichidare le pot primi prin posta la adresa de acasa ?
Cel mai recent răspuns: Antoanela Geaman , Avocat 17:16, 22 Noiembrie 2009
D-le, nu mai dati dovada de bunatate....
Calculati de la data desfiintarii postului pana la data expirarii preavizului x 4 ore / zi si vedeti cate ore trebuie sa lucrati, nu faceti rabat de la dreptul dvs.!
Solicitati in mod categoric o Fisa de Lichidare, o comisie sau macar seful dvs. doirect, caruia sa-i predati tot ce gestionati, care sa semneze de "predare- primire" si sa scrie (cel mai "sanatos") pe fisa, " nu are datorii". Daca asteptati prin posta.....puteti avea si alte surprize, si nu de la Mos Craciun.