avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 792 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Incetare CIM
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Incetare CIM

Buna ziua! Va rog frumos sa-mi oferiti un raspuns pentru urmatoarea speta: sunt profesor suplinitor calificat, angajat pe perioada determinata, in locul unei colege aflate in CCC (01.09.2017- 31.08.2019). Colega doreste sa revina cu 2 luni mai devreme din CCC de doi ani, pt. a putea beneficia de suplimentul de insertie acordat copilului pana la 3 ani data nasterii copilului (01.08.2017). Eu am CIM incheiat pana la 31.08.2019, dar la 01.06.2019 se intoarce titularul la post. Ce se va intampla cu CIM personal, trebuie sa eliberez postul obligatoriu sau se poate face o prelungire prin concediu medical?
Nici concediul de odihna nu l-am efectuat integral. Va trebui ca scoala sa-mi plateasca la incetarea CIM aceste zile? Multumesc pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:49, 4 Aprilie 2019
In cazul in care contractul individual de munca pe durata determinata este incheiat pentru a inlocui un salariat al carui contract individual de munca este suspendat, durata contractului va expira la momentul incetarii motivelor ce au determinat suspendarea contractului individual de munca al salariatului titular. (art.84 alin.2 C.mun.)

La incetarea c.i.m. , vi se vor compensa in bani zilele de CO neefectuate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incetare contract munca estrela2126 estrela2126 anul scolar incepe pe 17.09.2012-21.06.2013.sunt suplinitor pe o catedra rezervata.(crestere copil).colega vrea sa vina din concediu pe data de 01.07.2013 pt ... (vezi toată discuția)