avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 952 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Indemnizație doctorat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Indemnizație doctorat

Sunt profesor de limba română, gradul I, am obținut în luna decembrie doctoratul în TEATRU ȘI ARTELE SPECTACOLULUI. Conducerea liceului unde activez mi-a respins cererea de acordare a sporului salarial cu ocazia obținerii titlului de doctor, pe motiv că FILOLOGIA și TEATRUL ȘI ARTELE SPECTACOLULUI sunt domenii diferite. În NOMENCLATORUL HG Nr. 158/2018 din 29 martie 2018, atât FILOLOGIA, cât și TEATRUL ȘI ARTELE SPECTACOLULUI aparțin domeniului ȘTIINȚE UMANISTE ȘI ARTE.
Am dreptul să beneficiez de Art. 14. - Drepturi salariale pentru deținerea titlului științific de doctor:
(1) Personalul care deține titlul științific de doctor beneficiază de o indemnizație lunară pentru titlul științific de doctor în cuantum de 50% din nivelul salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, dacă își desfășoară activitatea în domeniul pentru care deține titlul. Cuantumul salarial al acestei indemnizații nu se ia în calcul la determinarea limitei sporurilor, compensațiilor, primelor, premiilor și indemnizațiilor prevăzută la art. 25?
[ link extern ]
Cel mai recent răspuns: Silvian Floarea , utilizator 20:13, 10 Aprilie 2019
Mulțumesc frumos

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Licenta marketing,master in management Dragos Gorgontea Dragos Gorgontea Avand licenta in marketing si master in management,pot candida pentru ocuparea postului de manager intr o institutie de spectacole( teatru)? Mentionez ca am o ... (vezi toată discuția)
Plată spor doctorat Claudia N Claudia N Buna ziua! Sunt profesor in inv. prescolar ( educatoare ) si am obținut titlul stiintific de doctor in domeniul filologie încă din anul 2012. Chiar daca am ... (vezi toată discuția)