@Andreea1089
Puteți să depuneți reclamație la Protecția Consumatorului .
Modul de calculare a acestor firme nu au transparență și faptul că plătești cat consumi este departe de adevăr . Tocmai de aceea am renunțat toată Asociația la repartitoare din cauza costurilor care nu justificau consumul . Fară repartitoare plătesc mai puțin la incălzire și niciodată nu am ințeles modul de calculare a călduri și de ce este nevoie să plătești suplimentar un alt serviciu unor firme care practic căpușează Asociațiile de proprietari .
Doar vreau sa va atrag atentia sa nu va luati dupa "cantitatea" de unitati inregistrate de acele aparate.
Nu sunt nici grade, nici metri patrati, nici gigacalorii. Sunt unitati adimensionale care rezulta dintr-un calcul pe care un program informatic il face functie de mai multi parametri.
Ce trrebuie sa faceti dvs.?
- sa mergeti la asociatie si sa contestati suma repartizata la incalzirea apartamentului;
- probabil cei de la asociatie au sa va transmita faptul ca asa a fost calculul firmei si nu au ce face, insa dvs. trebuie sa va convingeti ca ceea ce a transmis Ista la asociatie a fost corect trecut in dreptul locuintei dvs;
- firma care face acest calcul, este obigata sa va inmaneze lunar o fisa din care rezulta fara echivoc cu s-a ajuns la suma repartizata dvs.; de altfel, fiecare proprietar trebuie sa primeasca acest dovument, lunar; de obicei aceste fise sunt aduse la asociatie si ad-minul le preda proprietarilor; daca aceste fise nu v-au fost transmise, nu aveti de unde sa luati nicio informatie;
- daca aveti neclaritati, nu dati telefon la firma care va ofera explicatii de genul - Doamna de la Ista mi-a raspuns ca da,stie despre ce este vorba dar nu are ce sa faca pentru ca pe scara noastra toata lumea sta cu caloriferele inchise si chiar daca eu consum 100 unitati tot voi plati mult.Mi-a recomandat sa nu mai dau drumul deloc la calorifere.; toate aceste neclaritati se "rezolva" prin asociatie-firma de calcul;
Va doresc mult succes!
~ final discuție ~