Un administrator asoc loc cu contract indiv de munca cu timp partial preseaza presedintele asoc sa ii dea aviz pt PFA.
Problema tb discutata in adunarea generala?
Ce probleme ar putea sa apara pt asociatie? Cum este platit administratorul ca PFA?
Administrarea condominiilor
ART. 63- legea 196/2018
(1) Administrarea, exploatarea, intretinerea, repararea, reabilitarea si/sau
modernizarea, dupa caz, a proprietatii comune aferente condominiului sunt in
sarcina asociatiei de proprietari, iar cheltuielile legate de aceste activitati reprezinta
cheltuieli comune. (2) In scopul administrarii si intretinerii condominiului, asociatia de proprietari
incheie contracte in numele proprietarilor cu persoane fizice, persoane fizice
autorizate sau cu persoane juridice cu obiect de activitate administrarea
condominiilor, infiintate potrivit prevederilor legale in vigoare.
(3) Desemnarea administratorului si incheierea contractului de administrare se
fac de catre comitetul executiv reprezentat de presedintele asociatiei de proprietari,
in baza mandatului acordat de adunarea generala, si decizia se comunica tuturor
proprietarilor