Legea spune asa:
Articolul 63
(1)Administrarea, exploatarea, intretinerea, repararea, reabilitarea si/sau modernizarea, dupa caz, a proprietatii comune aferente condominiului sunt in sarcina asociatiei de proprietari, iar cheltuielile legate de aceste activitati reprezinta cheltuieli comune.
(2)In scopul administrarii si intretinerii condominiului, asociatia de proprietari incheie contracte in numele proprietarilor cu persoane fizice, persoane fizice autorizate sau cu persoane juridice cu obiect de activitate administrarea condominiilor, infiintate potrivit prevederilor legale in vigoare.
(3)
Desemnarea administratorului si incheierea contractului de administrare se fac de catre comitetul executiv reprezentat de presedintele asociatiei de proprietari,
in baza mandatului acordat de adunarea generala, si decizia se comunica tuturor proprietarilor.
Nu e clar cine a angajat administratorul la dvs. in asociatie si cum (si cind) a ajuns presedinte (ilegal) acest administrator, daca spuneti ca nu a votat-o nimeni.
indiferent de situatie, convocati o AG conform :
Articolul 47
(3)Adunarea generala ordinara se convoaca de catre:
a)presedintele asociatiei de proprietari sau comitetul executiv;
b)
cel putin 20% din numarul proprietarilor membri ai asociatiei de proprietari.
(4)Proprietarii sunt anuntati, prin afisare la avizier si pe baza de tabel nominal convocator sau, in cazul proprietarilor care nu au fost anuntati, pe baza tabelului nominal convocator, prin posta cu scrisoare recomandata, cu continut declarat si confirmare de primire, asupra oricarei adunari generale a asociatiei de proprietari, cu cel putin 10 zile inainte de data stabilita, inclusiv cu privire la ordinea de zi a adunarii generale, cu exceptia adunarilor generale extraordinare sau a adunarilor generale reconvocate care se pot convoca, in conditiile prevazute la alin. (3), cu cel putin 3 zile inainte de data stabilita.
[ link extern ]
pentru demiterea ei din functia de presedinte si numirea unuia nou.