ynocentta a scris:
Faptul ca asociația de proprietari nu are echipa manageriala nu este de natura sa atragă desființarea acesteia
In adunarea generala se pot discuta motivele care determina reticenta în preluarea responsabilității, soluționarea acestora și continuarea activității de administrare a condominiului
Dvs. nu ați citit chiar deloc Legea nr. 196/2018, care spune clar că o Asociație de Proprietari este obligată să aibă organe de conducere, pentru că altfel nici Adunările Generale nu mai pot fi legale dacă nu sunt convocate de președinte și de membrii Comitetului Executiv ?
Ce aberație ați spus, că se poate conduce o Asociație de către ... nimeni !
Nu știați că se încalcă mai ales
Art. 47. - (1) După constituirea Asociației de Proprietari va avea loc cel puțin o dată pe an, în primul trimestru, o întrunire a Adunării Generale a Asociației de Proprietari. Responsabilitatea cu privire la convocarea anuală a cel puțin unei Adunări Generale a Asociației de Proprietari aparţine preşedintelui Asociaţiei şi membrilor Comitetului Executiv.
(2) Adunarea Generală este alcătuită din TOȚI PROPRIETARII MEMBRI ai Asociaţiei de Proprietari.
(4) Proprietarii sunt anunţaţi prin afişare la Avizier şi pe bază de Tabel Nominal Convocator sau, în cazul proprietarilor care nu au fost anunţaţi, pe baza Tabelului Nominal Convocator, prin Poştă cu Scrisoare Recomandată, cu conţinut declarat şi Confirmare de Primire, asupra oricărei Adunări Generale a Asociaţiei de Proprietari, cu cel puţin 10 zile înainte de data stabilită, inclusiv cu privire la ordinea de zi a Adunării Generale (...).
(5) Propunerea de ordine de zi a Adunării Generale, semnată de preşedinte, membrii Comitetului Executiv şi de cenzor, se aprobă şi se completează prin hotărâre a Adunării Generale.