Buna ziua,
Am sa detaliez pe cat pot de scurt problema.
Soacra mea a fost ieri la un sediu Vodafone pentru a plăti abonamentul lunar. Apoi a mers mai departe pentru a a-si face ceva treburi si apoi a ajuns la un sediu DIGI pentru a-și plăti si abonamentul de la ei. După ce a ieșit din sediul DIGI (fără nici o legatura) primește mesaj de la Vodafone "multumim ca a-ti reînnoit abonamentul" . Ea rămâne masca pentru ca la sediul vodafone nu a semnat nimic un acest sens (doar a plătit factura lunara). A mers la Vodafone si o persoana de acolo i-a arătat abonamentul fals "semnat de ea", dar in care se vede clar ca nu este semnătură ei (este o mazgalitura). Intrebarea mea este cine trebuie sa dovedească ca semnătură aceea nu este a soacrei mele? Si ce ma indrumati sa fac? Cand a fost a doua oară la Vodafone i s-a mai spus ca sa revina luni la acelasi sediu pentru discuta cu managerul si a remedia problema. In acest caz pot sa fac si o sesizare către poliție? Cum ma sfătuiți să acționeze soacra mea?
Astept raspunsul dumneavoastra. Multumesc frumos.
Buna ziua!
Discutati cu managerul si, daca nu va da un act prin care sa ateste ca acel abonament nu exista puteti face plangere la ANPC cat si la Politie pentru fals in acte ( stiu dumnealor mai bine incadrarea faptei...)