avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 663 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Profesorii consultanti - si legea 329/2009
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Profesorii consultanti - si legea 329/2009

Va rog sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu aplicabilitatea Legii 329/2009 asupra cadrelor didactice universitare pensionare numite pe posturi de profesori consultanti.(cf. statut. cadre did.)
Intra si ei sau nu in categoria celor vizati de aceasta lege avand in vedere modalitatea de retribuire (diferenta dintre salariu si pensia obtinuta)?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: bugetar , utilizator 19:26, 24 Noiembrie 2009
Da, intra si acestia sub incidenta Legii nr.329/2009 numai daca sunt angajati in sectorul bugetar.
Da, daca sunt profesori la stat
Va multumesc pentru raspunsuri.
Tin sa mentionez ca profesorii consultanti nu sunt angajati in sistem, adica nu au contract de munca incheiat cu institutia de inv. superior.
M-am informat la CNPAS si ni s-a comunicat ca NU intra sub incidenta acestei legi nici cei care tin ore in regim de plata cu ora si nici profesorii consultanti - tocmai pentru ca ei nu au incheiate contracte de munca.
...desi caut si eu sa ma lamuresc unde scrie clar acest lucru (vad ca nici in Instructiunile MMFPS relativ la problema cumulului pensiei cu salariul nu e lamurita problema)
Ultima modificare: Marți, 24 Noiembrie 2009
bialex, utilizator
Daca nu au raporturi de munca, atunci in baza la ce sunt platiti? ... posibil pe contracte de prestari civile ... in acest caz, nu mai intra sub incidenta legii respective.