avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 358 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general naveta cadre didactice - cheltuieli de personal sau ...
Discuție deschisă în Contabilitate în general

naveta cadre didactice - cheltuieli de personal sau bunuri si servicii???

Buna ziua,

Sunt profesor la o scoala din meciul rural si as dori sa stiu daca naveta poate fi considerata cheltuiala de personal sau de bunuri si servicii deoarece primaria care are obligatia achitarii acesteia nu reuseste sa o achite tocmai din cauza interpretarii cred eu eronate a acestei prevederi.
Daca este cheltuiala de personal la ce articol bugetar este incadrata, iar daca este cheltuiala materiala la ce articol se poate incadra???

Multumesc!!!
Cel mai recent răspuns: contabilitate online , Contabil 20:26, 23 Noiembrie 2009
Eu cred ca s-ar incadra la cheltuieli cu salariile si anume la articolul 10.01.06 -alte sporuri. Sigur este o cheltula de personal
Conform clasificatiei bugetare , transportul la si de la locul de munca poate fi incadrat la Titlul I Cheltuieli de persobal articolul
10 .01. 15
Ti-am trimis aici art bugetare pe titlul de cheltuieli de personal

10 10 TITLUL I CHELTUIELI DE PERSONAL
.01. Cheltuieli salariale in bani
.01 Salarii de baza
.02 Salarii de merit
.03 Indemnizatii de conducere
.04 Spor de vechime
.05 Sporuri pentru conditii de munca
.06 Alte sporuri
.07 Ore suplimentare
.08 Fond de premii
.09 Prima de vacanta
.10 Fond pentru posturi ocupate prin cumul
.11 Fond aferent platii cu ora
.12 Indemnizatii platite unor persoane din afara unitatii
.13 Indemnizatii de delegare
.14 Indemnizatii de detasare
.15 Alocatii pentru transportul la si de la locul de munca
.16 Alocatii pentru locuinte
30 Alte drepturi salariale in bani

Pe alta parte si in Titlul II Cheltuieli cu bunuri si servicii exista un articol , respectiv articolul 20.01.07 care se intituleaza Transport ;