avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 970 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am făcut comandă și am plătit avans 50% pentru o ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am făcut comandă și am plătit avans 50% pentru o anumită mobilă, însă ulterior am modificat dimensiunile cerând o reducere de preț. Au acceptat, însă în final nu mai vor să aplice reducerea. Cum îi pot determina să scadă prețul?

Buna ziua
m contactat o firma care produce mobila la comanda, trimitandu-le o poza cu o mobila pe care mi-o doresc impreuna cu dimensiunile informative
mi-au transmis un pret de 4850 ron si vineri 8 martie am platit un avans de 50% - respectiv 2500 ron
Duminica 10.03 i-am informat ca in urma discutiei familiale si a altor masuratori ca nu mai doresc mobila, la dimensiunea transmisa informativ, in contract e specificat ca daca renunt pierd avansul dat, in acest caz le-am comunicat ca doresc o partitionare mai mica cu peste 20%, au zis ca e in regula, iar acum dupa 40 de zile imi spun aproape de livrare ca trebuie sa le platesc integral pretul convenit inainte de a veni ei sa o monteze.
nu mi-au trimis nici macar o poza cu ce au facut, nu au venit sa masoare, eu nu sunt specialist nu aveam de unde sa stiu dimensiunile

intrabare
ce pot eu face?
eu nu refuz mobila dar nu-mi convine nici pretul abuziv neschimbat
cum ii pot determina sa scada pretul (acea diferenta de peste 20%)
sau cum ii ot detemrina sa vad ce au facut , pentru ca poate sa fie in regula sau nu
cui ma pot adresa pentru rezolvare
daca OPC-ul are competente
Ultima modificare: Vineri, 26 Aprilie 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: cypsoft_ro , utilizator 21:55, 25 Aprilie 2019
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Legal, eu nu vad cum ati putea impune ceva.
In fond oamenii poate s-au apucat de treaba vineri/sambata, au muncit, au debitat ceva materiale si dupa aia i-ati intors inapoi. Eu, unul nu v-as fi oferit o reducere de pret iar in calitate de client nu cred ca as fi avut pretentia - as intrebat dar n-as fi pretins.
din pacate ei nu vor sa-mi livreze marfa pana eu nu le platesc integral contravaloarea, desi in e-mail spune ca se plateste un avans de 50 la data incheierii contractului iar restul la montaj, iar in contract ca trebuie sa platesc integral "cu o zi inainte, in ziua respectiva sau jos la masina"
ei nu vor sa vina cu mobila si sa le platesc la fata locului mentionand ca "asa e politica firmei" fapt nementionat niciunde precum si in contradictie cu celescrise tot de ei
asa va ma vad nevoit sa fac o plangere catre opc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Opc actiune ilegala in favoarea consumatorului ContSters90741 ContSters90741 Buna ziua, Avem un client care a comandat o rochie mireasa, termenul de livrare era de 5 saptamani. In saptamana a 4-a i s-a comunicat data exacta de venire ... (vezi toată discuția)
Factura de avans integral livrare autoturism . majorare tva iordantonio iordantonio La 20.03.2010 am comandat ca pers. fizica unui dealer auto, un autoturism pe care l-am[u] achitat integral[/u] tot atunci primind factura si bon fiscal ... (vezi toată discuția)
Evaziune fiscala sau doar înșelăciune? Jwjwj Jwjwj Bună ziua În data de 04/ decembrie 2024 în urma unei discuții cu reprezentatul unei firme de confecții metalice am stabilit la efectuarea unui proiect, ... (vezi toată discuția)