avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 602 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Conducere fără permis. Cum să mă comport optim în ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Conducere fără permis. Cum să mă comport optim în caz că sunt oprit de poliție și cum mă pot apăra?

Salut tuturor,

Sunt student in strainatate si am picat de 3 ori examenul de traseu. Fiind plecat mult timp din tara, scoala mea de soferi a expirat; mai dureaza ceva sa o refac ca sa ma pot reinscrie pt examen. O sa recunosc faptul ca imi place sa conduc si mai ies din cand in cand noaptea prin oras cu masina, cu Waze-ul deschis, incet si cuminte, circuland in conditii legale - ma rog, facand abstractie de faptul ca nu ma aflu in posesia documentului in cauza. Scopul postarii este unul destul de simplu - vreau sa stiu cum sa ma comport optim atat in interactiunea cu politistul în cazul nefericit in care sunt tras pe dreapta cat si in demersurile legale care ar urma. Nu am nevoie sa stiu de ce e iresponsabil ce fac si de ce imi asum un risc inutil - daca doriti sa raspundeti cu ceva in ideea asta, nu vreau sa o aud. Ca sa raspund in avans la o intrebare care inevitabil va veni, am vazut in fata ochilor cum doi oameni care nu aveau nici un fel de control asupra masinii au luat examenul si daca sistemul considera ca ei sunt pregatiti si nu prezinta un pericol in trafic atunci o sa fiu destul de arogant sa spun ca nici eu nu prezint. Mi-ar placea insa sa stiu cum ar aborda situatia in cauza oameni cu pregatire legala.

Apreciez sfaturile
Cel mai recent răspuns: viorel55 , utilizator 13:06, 6 Mai 2019
Daca sunteti condamnat, condamnarea fiind una cu suspendare sub supraveghere, conform art. 91 din Codul penal, veti putea sustine examenul in vederea dobandirii dreptului de a conduce pe drumurile publice numai dupa ce intervine reabilitarea.